معین زندی اجراهای دومین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را طی دو سانس پیاپی در فرهنگ‌سرای بهمن تهران خوانندگی کرد.

خاطره‌سازی معین زندی با بچه محل‌هایش

دومین شب اجراهای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگ‌سرای بهمن تهران طی دو سانس با اجرای معین زندی برگزار شد.

معین زندی با اجرای قطعه «همدست» روی صحنه آمد و با تشویق طرفدارانش، کار خود را آغاز کرد. این خواننده جوان پس از خوش و بش با افراد حاضر در سالن، از حضور در فرهنگسرای بهمن ابراز خوشحالی کرد و گفت: اینجا محل خودمون حساب میشه و احساس غریبی نمی‌کنم ‌و امیدوارم بتونم برای بچه محل‌های خودم شب خیلی قشنگ و خاطره انگیزی بسازم.

«هیچ»، «شاید دلت تنگ شده توام» و «دم‌تون گرمه» دیگر قطعاتی بود که این خواننده موسیقی پاپ برای اجراهای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب کره بود.

زندی در ادامه قطعه‌ی احساسی «چه حیف»، «جاده هراز» و «خوابم نمی‌بره» را روی صحنه اجرا کرد که با استقبال و همخوانی افراد حاضر در سالن همراه شد؛ او همچنین پیش از اجرای «مال منی» از طرفدارانش خواست که با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود و همچنین هم‌خوانی، او را در اجرای این قطعه همراهی کنند که با موافقت آنها با این درخواست، صحنه‌هایی تماشایی در سالن فرهنگ‌سرای بهمن خلق شد.

«روزای رفته»، «نهنگی دید مرگش را»، «دیدی پائیز رو» و «پدر خوانده» دیگر قطعاتی بود که معین زندی روی صحنه اجرا کرد؛ او همچنین در پایان به درخواست طرفدارانش، مجدداً قطعه «دم‌تون گرمه» را اجرا کرد. دکلمه خوانی پیش از اجرای قطعات مختلف از ویژگی‌های اجراهای معین زندی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر بود.

در این اجراها، بهنام فداکار ( کیبورد)، محمدرضا مالی(گیتار نایلون)، احسان مشهودزاده (گیتار بیس)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، وحید مدنی (درامز)، امین خچومیان (گیتار الکتریک)، محمد مختاری (ویولن)، آرش گرشاسبی (پرکاشن)، علی حسینی (ساکسیفون) و رضا پور رضوی (کیبورد و رهبر ارکستر) نوازندگانی بودند که معین زندی را همراهی می‌کردند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.