دبیر شورای نگهبان گفت: مردم آگاه و شریف ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایستادگی در راه حق و حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را اثبات کردند.

آیت‌الله جنتی: مسئولان با خدمتگزاری خالصانه قدرشناس مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ این شورا با قدردانی و تجلیل از حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم آگاه و شریف ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایستادگی در راه حق و حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را اثبات کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی که به تعبیر امام راحل، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) هستند، مکرراً تجربه بر هم زدن معادلات و محاسبات جهان سلطه را در کارنامه پرافتخار خود ثبت کرده‌اند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: مسئولان کشور در هر جایگاهی که هستند باید با خدمتگزاری خالصانه به مردم، قدرشناسی خود را نشان دهند.

زندگی ائمه (ع) سرشار از آموزه‌های حیات‌بخش است

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ماه شعبان گفت: ماه شعبان، ماه مناجات و فرصت گرانقدر آماده شدن برای استفاده کامل از برکات ماه رمضان است. از خداوند مهربان می‌خواهیم به ما توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه را عطا فرماید.

وی در ادامه فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک گفت و بیان داشت: وجود مبارک آن‌ها سرشار از آموزه‌های متعالی برای رسیدن به مقام بندگی خداوند بود.

دبیر شورای نگهبان در پایان این نکته را یادآور شد که ما بیشتر از منظر حماسه کربلا به حیات طیبه این بزرگواران نگاه می‌کنیم که البته بسیار درس‌آموز است، اما واقعیت آن است که تمام دوران حیات این بزرگواران سرشار از آموزه‌های حیات‌بخش است و در حقیقت آن حماسه‌سازی در ادامه زندگی الهی این بزرگواران بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.