۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 964849

بر اساس نظرسنجی سالانه کنسرسیوم خرده فروشی‌های بریتانیا، میزان سرقت از مغازه‌ها و خرده فروشان در کشور انگلیس نسبت به سال ۲۰۲۲ دو برابر شده است.

سرقت از مغازه‌ها در انگلیس ۲ برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، طبق گزارش‌های منتشره سرقت اجناس از مغازه در کشور انگلیس با ثبت ۱۶.۷ میلیون دزدی در سال گذشته به رکورد بالایی رسیده که بیش از دو برابر در مقایسه با سال ۲۰۲۲ است.

"اسکای نیوز" نوشت، بر اساس نظرسنجی سالانه کنسرسیوم خرده فروشی‌های بریتانیا (BRC)، این سرقت برای خرده فروشان حدود ۱.۸ میلیارد پوند هزینه داشته و این نخستین بار است که از مرز یک میلیارد پوند فراتر می‌رود.

همچنین طبق این نظرسنجی خشونت و آزار علیه کارگران مغازه‌ها نیز در سال گذشته با حدود ۱۳۰۰ مورد در روز بیشتر شده که نسبت به ۸۷۰ مورد در سال قبل ۵۰ درصد با افزایش همراه بوده است.

کارکنان خرده فروشی با طیفی از حوادث از جمله خشونت فیزیکی، تهدید با سلاح، آزار نژادی و آزار جنسی مواجه شدند.

بر اساس این گزارش، در ماه نوامبر فاش شد که از هر پنج کارکنان، دو نفر با بدرفتاری مواجه شده‌اند.

در این نظرسنجی همچنین برخی از خرده فروشان به بحران هزینه زندگی اشاره کردند. تورم در اکتبر ۲۰۲۲ به ۱۱.۱ درصد رسید و مردم انگلیس شاهد قیمت‌های بسیار بالاتری برای کالاهای ضروری روزمره مانند غذا بودند.

کنسرسیوم خرده فروشان بریتانیا اعلام کرد که وضعیت به یک بحران، تشدید شده و از اقدام ناکافی دولت انگلیس برای مبارزه با آن انتقاد کرد.

شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا از افزایش جرایم در فروشگاه‌های خود جلوگیری کنند و حدود ۱.۲ میلیارد پوند برای اقداماتی مانند دوربین مدار بسته و افزایش پرسنل امنیتی هزینه کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.