تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته بیست و یکم رقابت‌های والیبال لیگ برتر کشور، با نتیجه ۳ بر یک مغلوب فولاد سیرجان صدرنشین فعلی لیگ شد.

تیم والیبال نیان الکترونیک مغلوب صدرنشین لیگ شد

به گزارش قدس خراسان، این دیدار عصر چهارشنبه در ورزشگاه مهران موسوم به قلعه عقاب‌ها و با حضور تماشاگران پرشور مشهدی برگزار شد.

در این دیدار پرهیجان ابتدا در دست نخست تیم میهمان موفق شد با یک بازی حساب شده ۲۵ بر ۱۸ تیم نیان را شکست دهد و با روحیه بهتری رقابت را ادامه دهد.

در دست دوم تیم نیان الکترونیک توانست با حمایت طرفداران خود عملکرد بهتری به نمایش بگذارد و در دقایقی از بازی نیز از حریف خود جلو افتاد، اما در این دست هم این تیم فولاد بود که موفق شد ۲۵ بر ۲۲ بر میزبان خود غلبه کند.

هر چند در دست سوم کادر فنی تیم نیان الکترونیک با تغییری در ترکیب به دنبال اخذ نتیجه بود، اما بازهم این تیم فولاد سیرجان بود که موفق شد همانند دو دست قبلی ۲۵ بر ۱۸ پیروز دیدار شود و در مجموع ۳ بر صفر بر میزبان خود غلبه کند.

در دست سوم‌ بارها به دلیل اعتراض کادر فنی ۲ تیم به‌ نحوه داوری، بازی با وقفه روبرو شد.
تیم والیبال نیان الکترونیک با این شکست در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفت و تیم فولاد سیرجان جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.