جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه کامیون، ۹ تن گوشت مرغ فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

کشف ۹ تن گوشت مرغ فاقد مجوز در شهرستان فردوس

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ جواد بلوکیان روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "شهید زارع" شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ها به یک کامیون یخچال دار آمیکو مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۹ تن گوشت مرغ فاقد هر گونه مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاها خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز قانونی، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان طیور در شهرستان قاینات دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طیور در این شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ محمود زال بیکی افزود: ماموران پاسگاه ولی عصر (عج) شهرستان قاینات با انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق شدند در این زمینه ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه و بازجویی های پلیسی به یک فقره سرقت طیور به تعداد ۴۰۰ قطعه مرغ زنده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی قاینات با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است و طیور در بین کالاهای قاچاق استان فراوانی بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.