فاز اول یک کارخانه کنسانتره با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

فاز یک کارخانه کنسانتره در مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیین افتتاح فاز یک کارخانه کنسانتره ماکیان مکمل کیمیا پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه با حضور محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل شهرک صنعتی کلات برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: وضعیت  سرمایه گریزی در خراسان رضوی که چند سال گذشته وجود داشت اکنون به سرمایه پذیری تبدیل شده است و بر این اساس در کنار طرح‌های توسعه‌ای امروز در قطعه‌سازی خودرو، لوازم خانگی، کشاورزی و حمل و نقل ظرفیت‌های فراوانی داریم.

نظری ادامه داد: ما مفتخر به وجود بارگاه منور رضوی در این خطه هستیم و لذا هر سرمایه گذاری در این استان یک اعتبار معنوی برای سرمایه خود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: دو زنجیره راهبردی معدن و زعفران داریم. همچنین زنجیره‌های متعدد دیگری داریم که از راهبردهای جدی ما در خراسان رضوی، تکمیل این زنجیره‌ها است.

گفتنی است؛ به گفته مدیر شرکت ماکیان مکمل کیمیا، مجتمع تولیدی این مجموعه با دارا بودن خطوط تولید مدرن، سردخانه مجهز جهت انبارش ویتامین‌ها و مواد معدنی، واحد آزمایشگاه‌های مجهز و پیشرفته، واحد کنترل کیفیت QC و واحد تضمین کیفیت، یکی از برترین و مجهزترین مجتمع‌های تولیدی و تحقیقاتی در زمینه تولید خوراک دام و طیور در خاورمیانه است که امروز فاز نخست کنسانتره آن به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است؛ معاون رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی همچنین از کارخانه ماکیان فسفات مرتبط با تولیدات مواد معدنی و شیمیایی که در صنعت دام و طیور کاربرد دارد، بازدید به عمل آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.