جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادرسان استان به دنبال هشدار هواشناسی خبر داد.

آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش قدس آنلاین حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی گفت: به منظور آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه مورد توجه دستگاه‌ها و فرمانداران در شهرستان‌های استان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در زمینه تامین گاز برای مشترکان تاکنون با مشکلی مواجه نشده ایم افزود: با توجه به برودت هوا و نگرانی‌های موجود در زمینه قطعی گاز با توجه به افزایش مصرف گاز، لازمه عبور از این شرایط بدون قطعی گاز، صرفه جویی مصرف گاز در بخش خانگی، اداری و صنعتی است.

سید جواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ضمن اشاره به بروز مشکل در خطوط انتقال گاز گفت: در حال حاضر مشکل افت فشار در شبکه تامین گاز استان وجود ندارد و هیچ مشترک خانگی دچار قطعی گاز نشده است.

وی افزود: همکاران شرکت گاز در استان به صورت شبانه روزی بر تاسیسات گازرسانی و خطوط انتقال رصد می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.