رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش باران از صبح امروز (جمعه) در مناطق غربی استان آغاز شده و اکنون سطح جاده های این مناطق لغزنده است.

جاده های غربی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون بارش باران در شهرستانهای بردسکن و بخش سرولایت نیشابور موجب لغزندگی سطح جاده ها در این مناطق شده است.

وی گفت: جاده ترانزیتی درگز-قوچان و دیگر جاده های قوچان نیز از صبح امروز تحت تاثیر بارش متناوب باران قرار دارد هر چند ساعت پیش این بارش ها متوقف شده است اما امروز روند بارشها در این مسیرها ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین وزش باد و گردو خاک در شهرستان سرخس دید افقی رانندگان در مسیر ترانزیتی مشهد-سرخس را کاهش داده است.

براساس اعلام داره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش باران از امروز در استان آغاز شده و در ادامه با کاهش دما و بارش برف تا روز دوشنبه سراسر استان را در بر می گیرد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.