کتاب «تنها غم عشق می‌تواند این‌طور زخم بزند» نوشته پیج تون با ترجمه سیدرضا حسینی توسط نشر آموت منتشر شد و به بازار کتاب آمد.

اگر از آن دسته علاقه‌مندانی هستید که در هر سن و سالی خواندن رمان‌های عاشقانه را در برنامه کتاب خوانی‌تان قرار می‌دهید، خواندن رمان «تنها غم عشق می‌تواند این‌طور زخم بزند» نوشته پیج تون را از دست ندهید.

ماجرای کتاب درباره دختری است به نام «رن». او وقتی متوجه می‌شود نامزدش به دختر دیگری دل بسته است قلبش می‌شکند و فکر می‌کند دیگر هرگز زخمش التیام نخواهد یافت. به امید آنکه دردهایش را فراموش کند، رهسپار آمریکا می‌شود تا تابستان را در مزرعه پدرش، نامادری و خواهر ناتنی‌اش خوش بگذراند. یک شب که در تاریکی در سکوت و آرامش در مزارع ذرت قدم می‌زند به مردی بر می‌خورد که او هم گذشته‌ای غم‌بار دارد و کوله‌باری از خاطرات تلخ را به دوش می‌کشد...
کتاب چند محور مهم دارد و روایت عاشقانه یکی از محورهای آن است. مشکلاتی که در بزرگسالی برای «رن» پیش می‌آید ریشه در دوران کودکی او دارد؛ پدر «رن» او را در کودکی ترک می‌کند و او به خاطر این رفتار پدرش درگیر بحران‌های روحی می‌شود که در بزرگسالی به شیوه‌ای دیگر خودش را نشان می‌دهد. «رن»؛ دختری است که در بزرگسالی دچار آسیبهای روحی است و یک شکست عاشقانه آسیب‌های او را چندبرابر می‌‎کند اما سعی می‌کند با رجوع به پدرش و صحبت با او و دریافت همراهی او،  تک تک آن ها را پشت سر بگذارد که یکی از آن‌ها حل و فصل مساله احساسی است که برای او پیش آمده است.
کتاب اگرچه رنگ و بوی عاشقانه دارد اما یک اثر خواندنی است که تاکید زیادی بر نقش پدرها بر تربیت فرزندان در دوران کودکی و تاثیر آن ها بر نوع مواجهه فرزندان با بحران‌ها در سنین بزرگسالی دارد. مخاطب در این اثر علاوه بر خواندن یک داستان عاشقانه تکان‌دهنده و پرهیجان با صحنه های بکری از طبیعت منطقه ایندیانای آمریکا آشنا می‌شود.
«پیج تون» متولد ۱۹۷۵ در انگلستان، و دانش‌آموخته‌ فلسفه است. دوران کودکی این نویسنده بخاطر شغل پدرش که راننده‌ مسابقات اتومبیل‌رانی بود در رفت‌وآمد بین انگلیس و استرالیا و آمریکا گذشت. او از سال ۲۰۰۷ رمان‎های عاشقانه‌ی پراحساس می‎نویسد و تاکنون پانزده رمان عاشقانه، یک مجموعه رمان برای نوجوان‎ها و یک مجموعه‌داستان کوتاه منتشر کرده است و دو میلیون نسخه از کتاب‎هایش در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. تون با همسر و دو فرزندش در کمبریج‌شایر در انگلیس زندگی می‎کند. «تنها غم عشق می‎تواند این‎طور زخم بزند» نخستین رمان اوست که در آمریکا منتشر می‎شود.

کتاب «تنها غم عشق می‌تواند اینطور زخم بزند» با آن اسم طولانی و احساسی‌اش می‌تواند یک تجربه موفق کتابخوانی باشد برای همه.

این کتاب با ترجمه سیدرضا حسینی در 476 صفحه و قیمت 310 هزار تومان توسط نشر آموت به بازار کتاب آمده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.