۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر: 965406

نمایشگاه تبیینی قله اقتدار اداره کل اطلاعات خراسان رضوی با حضور مقامات و مسئولان استان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه تبیینی قله اقتدار

به گزارش قدس خراسان، همزمان با ایام مبارک شعبان و در آستانه میلاد امام زمان(عج) آیین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان، نمایشگاه تبیینی قله اقتدار اداره کل اطلاعات خراسان رضوی با حضور مقامات و مسئولان استان افتتاح شد.

این نمایشگاه به دستاوردهای اداره کل اطلاعات در مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی استکبار جهانی در حوزه های اقتصادی، امنیتی،فرهنگی و... ویژه جامعه نخبگانی اقشار مختلف مدیران استان فرماندهان نظامی و انتظامی پرداخته است.

 مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در این مراسم گفت:بدون تردید یکی از برترین قله های افتخارات نظام اسلامی که به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار (ع)و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج)در همه دستگاه های امنیت ساز حاصل شده است، کسب قابلیت وقدرت امنیت سازی درون زا ومردم پایه ، بدون الگو گیری از هیچ دستگاه اطلاعاتی در عرصه جهانی است.

وی افزود: توان آفندی وپدآفندی اطلاعاتی امنیتی مردم محور، دین مدارومقتدرانه در تحصیل مصالح ومنافع ملی ودینی است.

دستیار وزیر اطلاعات متذکر شد:نظام مقدس جمهوری اسلامی وکشور عزیزمان درطی این۴۵ سال در همه عرصه ها درگیر یک جنگ همه جانبه وترکیبی دشمن بوده است که یکی از این عرصه ها که پی در پی و زنجیره وار مورد خصومت ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند ،معارض و تروریستی بوده است عرصه امنیت و آرامش مردم است که با هم افزایی و همکاری حداکثری بین مجموعه های امنیت ساز و دستگاهای امنیتی و اطلاعاتی نظامی و قضایی این توطئه های پی در پی نقش بر آب شده است.

وی عنوان کرد: خطه نورانی و ولایت مدار خراسان رضوی به دلایل متعدد مورد طمع بیش از پیش دشمنان امنیت کشور و آرامش مردم قرار داشته به ویژه در این ۳ سال اخیر که با دور جدید کینه توزی و اتش افروزی دشمنان و نظام سلطه مواجه بودیم.با نقش افرینی سرویس های اطلاعاتی غربی اضلاع ضد امنیتی چندگانه در محیط پیرامون خراسان رضوی بازطراحی شده اند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی بیان کرد: از جرثومه فساد داعش تا سایر گروه های تکفیری تروریستی و گروهک های معاند به زباله دان تاریخ سپرده شده مثل منافقین تا سازمان اطلاعاتی موساد بسیج شده اند تا با اقدامات ضد امنیتی آرامش و امنیت مثال زدنی موجود را خدشه دار کنند اما به لطف خداوند تا این لحظه موفقیت مثال زدنی برای مجاهدان را ه خدا حاصل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.