رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما به عنوان نماینده بخش خصوصی تضمین می‌دهیم اگر دولت فقط نقش سیاستگذار اقتصادی و پولی را داشته باشد ثبات اقتصادی برقرار و دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی امکان پذیر می‌شود.

‌تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی‌ با کدام رفتار دولت محقق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صمد حسن‌زاده امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار داشت: در نشست اخیرا فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری مسائلی مطرح شد که اگر به درستی اجرا شود می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

رئیس اتاق بازرگانی ایران خطاب به حضار بیان داشت: شما تجربه مدیریت اقتصادی را دارید و می‌دانید که مدیریت یک بنگاه اقتصادی دارای چه پیچیدگی‌هایی است. لذا از شما می خواهیم تا در سطح وزارت خانه و دولت مدافع سیاست‌ها و تصمیماتی باشید که بتواند ثبات ایجاد کند. وی بیان داشت: همچنین از شما خواستاریم تا مداخله در امور بنگاه‌ها به‌ویژه قیمت‌گذاری را ممنوع کنید.

وی اظهار داشت: ما آمادگی داریم تا به کمک وزارت صمت و وزارت اقتصاد پیش نویس قانون بهبود سرمایه گذاری و تقویت اقتصادی را تدوین کنیم.

حسن‌زاده افزود: ما به عنوان نماینده بخش خصوصی تضمین می‌دهیم اگر دولت فقط نقش سیاستگذار اقتصادی و پو لی را داشته باشد ثبات اقتصادی برقرار و دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی امکان پذیر می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.