رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: قانون شفافیت هزینه تبلیغات انتخاباتی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اجرا شد.

قانون شفافیت هزینه تبلیغات انتخاباتی در این دوره از انتخابات اجرا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی یکشنبه‌ ۲۹ اسفندماه در نشست تبیینی انتخابات ویژه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تاکنون ۴ هزار و ۶۰۱ شعبه اخذ رای در استان آماده شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: ۹۷.۵ درصد استان پوشش ارتباطی برقرار شده است و برای مکان‌هایی که پوشش ارتباطی وجود ندارد، دستور ورود صندوق‌های سیار انتخابات داده‌ایم.

وی عنوان کرد: ما شفاف انتخابات را برگزار می‌کنیم و شما کاندیداها حتما نماینده‌ای از طرف خودتان در شعب اخذ رای داشته باشید.

طباطبایی در خصوص تبلیغات نمایندگان خاطرنشان کرد: چاپخانه باید به دستور مکتوب نماینده‌ها تبلیغات کاندیداها را چاپ کنند. بر این اساس در این دوره انتخابات شفافیت قانون هزینه تبلیغات انتخاباتی اجرا شد و هزینه‌ هر کاندید به واسطه حوزه انتخابیه خود فرد مشخص شده و هر شخصی می‌خواهد به نامزدی کمک کند باید ۲۰ درصد مبلغی که اعلام شده باشد و همچنین به همان حساب غیر تجاری که در سایت اعلام کردید، واریز شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.