دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری‌آ در سال ۲۰۲۴ با کسب ۳ مدال طلا و برنز کاراته‌کاهای کشورمان به پایان رسید.

۳ طلا و برنز کاراته‌کاهای ایران در لیگ‌ جهانی قبرس

به گزارش قدس آنلاین، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان سری‌آ در سال جاری میلادی، ۲۷ الی ۲۹ بهمن در شهر لارناکا قبرس برگزار شد.

در پایان این مسابقات، بهمن عسگری مدال طلای وزن ۷۵- کیلوگرم را کسب کرد. طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم آقایان به مدال برنز رسیدند.

عسگری که با پنج پیروزی در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان سری‌آ قبرس ۲۰۲۴، راهی فینال شده بود، امروز در دیدار نهایی با نتیجه ۷ بر یک کیسی ساکیاما از ژاپن را شکست داد و صاحب مدال طلای وزن ۷۵- کیلوگرم شد.

خاکسار با کسب چهار پیروزی و یک شکست، در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲ بر یک لویزی مویزینک از لتونی را شکست داد و صاحب مدال برنز وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان شد.

همچنین اباذری با سه پیروزی و یک شکست، در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۵ بر صفر کیو هیراتا از ژاپن را شکست داد و به مدال برنز وزن ۸۴+ آقایان رسید.

مسابقات کاراته‌وان سری‌آ به صورت جداول حذفی برگزار شد. این رقابت‌ها محدود به ورزشکارانی بود که در رتبه‌های ۳۳ و پایین‌تر در رده‌بندی جهانی WKF قرار گرفته بودند. حداکثر ظرفیت شرکت‌کننده در هر جدول کومیته ۹۶ ورزشکار و در کاتا ۱۲۸ شرکت‌کننده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.