فرمانده انتظامی مشهد گفت: هشت متهم به سرقت و مالخری گوشی تلفن‌های همراه در بلوار وکیل آباد این کلانشهر دستگیر و از ۶۷ فقره سرقت رمزگشایی شده است.

موبایل قاپان بلوار وکیل آباد مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش موبایل قاپی زنجیره ای در بلوار وکیل آباد، تیمی از پلیس آگاهی مشهد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباخته‌ها مشخص شد ۲ جوان موتورسوار با پرسه زنی در بلوار وکیل آباد مشهد سوژه‌های خود را شناسایی و در غفلت آن‌ها اقدام به قاپ زنی می‌کردند.

وی ادامه داد: همچنین در صورت مقاومت مالباختگان، با توسل به زور با تهدید چاقو و قمه گوشی تلفن همراه آن‌ها را زورگیری می‌کردند.

نگهبان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد یکی از متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه این فرد را در یکی از مناطق حاشیه شهر شناسایی و با کنترل نامحسوس، سرانجام وی و همدستش را در عملیاتی غافلگیرانه هنگام خروج از مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ۲۲ و ۲۳ ساله که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در ادامه تحقیقات و مواجهه با ادله و مستندات پلیس طی چند مرحله بازجویی به ۳۱ فقره موبایل قاپی و زورگیری تلفن همراه در خیابان‌های محدوده بولوار وکیل آباد و فروش گوشی‌های مسروقه به مالخر اعتراف کردند.

نگهبان گفت: در ادامه این عملیات با هماهنگی‌های لازم قضایی مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ٣۶ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در تحقیقات فنی از مالخر مشخص شد این فرد تعدادی از گوشی‌های کشف شده را از ۲ موبایل قاپ دیگر خریداری کرده که ۲ موبایل قاپ دیگر نیز شناسایی و طی عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این ۲ متهم نیز به ۳۷ فقره موبایل دیگر در خیابان‌های محدوده بلوار وکیل آباد و فروش تعدادی از گوشی های مسروقه به سه مالخر دیگر اعتراف کردند که این مالخران نیز دستگیر و ۱۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه از آن‌ها کشف شد.

نگهبان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.