وزیر امور خارجه به آمریکایی‌ها هشدار داد که از ریاکاری و سخن گفتن از آتش‌بس در عین ترغیب رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح دست بردارند.

امیرعبدالهیان: آمریکا درباره حمله صهیونیست‌ها به رفح دست از ریاکاری بردارد

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان عصر امروز یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در جلسه هیئت دولت با اشاره به استمرار جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه و کرانه غربی و شرایط بحرانی شمال غزه و رفح، اظهار کرد: در عین حالی که حماس به نمایندگی از مردم غزه طرح جامعی را برای توقف نسل‌کشی، رفع محاصره انسانی، تبادل اسرا و بازسازی غزه ارائه داده است، رهبران مقاومت هشدار داده‌اند که هر گونه اقدام نظامی علیه ساکنان رفح، پیامدهای متقابل سختی در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهداف اعلامی خود دست نیافته و به همین دلیل همچنان بر طبل جنگ و تهدید می‌کوبد، به آمریکایی‌ها هشدار داد که دست از ریاکاری و سخن گفتن از آتش‌بس در عین ترغیب رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح دست بردارند.

وزیر امور خارجه با اشاره به موضع صریح جمهوری اسلامی ایران از ابتدای نسل‌کشی در غزه خاطرنشان کرد: ایران از هر گونه راه‌حل فلسطینی که تامین‌کننده امنیت منطقه و حقوق ملت فلسطین باشد قویا حمایت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.