استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: انتخابات مجلس ریل‌گذاری تحولات آینده کشور است و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات در واقع بی‌تفاوتی نسبت به آینده ایران و فرزندانمان خواهد بود.

انتخابات مجلس ریل‌گذاری تحولات آینده کشور است

به گزارش قدس آنلاین، یدالله دهقان افزود: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات، توپخانه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن به شدت در حال تبلیغ برعلیه جمهوری اسلامی ایران و انتخابات است.

وی افزود: دشمنان با همه توان به دنبال این هستند که ناامیدی را در بین جوانان ما ترویج دهند و مانع از حضور گسترده مردم در انتخابات شوند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به تمام مسائلی که در زمینه اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اگر بخواهیم جمیع جهات را در نظر بگیریم، یعنی بیش از هشت سال جنگ تحمیلی و بیش از سه هزار و ۶۰۰ تحریم و فشارهای گسترده‌ای که بر جمهوری اسلامی ایران انجام شد و از طرفی معضلاتی که در سطح منطقه است اما می بینیم که در ۴۵ سال گذشته موفقیت عظیمی را که به دست آورده‌ است.

دهقان بیان کرد: ما هم وظیفه داریم برای ادامه دادن راه امام، انقلاب، راه شهدا و حفظ و پاسداشت خون مطهر شهدا که برای دفاع از نظام و انقلاب ریخته شد در میدان انتخابات حضور پیدا کنیم و با حضور حداکثری و مشارکت قوی تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب و آنها را ناامید کنیم.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر یکی از بزرگان مبنی بر اینکه اگر خانه‌ای گرد و غبار گرفت، گرد و غبار را باید پاک کنیم نه اینکه خانه را خراب کنیم اظهار کرد: امروز در سطح جامعه مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما باید این را بپذیرم که مسائل و مشکلات در همه جای جهان وجود دارد و مختص به کشور ما نیست.

دهقان تصریح کرد: ما وظیفه داریم با یک مشارکت قوی و حضور حداکثری یک مجلس قدرتمند و قوی را انتخاب کنیم چرا که مجلس قوی نقش مهمی در سرنوشت ما و کشور دارد و بسیاری از قوانینی که امروز در کشور تصویب می‌شود سالها در روند اجرایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در یک سال گذشته ۲ مرتبه مجلس یازدهم را مجلس انقلابی‌ و انقلابی‌ترین مجلس به از بعد انقلاب اسلامی دانستند، بیان کرد: قوانین بسیار مهمی که مجلس شورای اسلامی در بحث مالیات بر خانه‌های خالی و لوکس، قوانین بسیار مهم در خصوص صدور مجوزهای الکترونیکی مربوط به کسب و کار، رونق جهش تولید و مسکن، حمایت از خانواده، بیمه اجتماعی و کار تصویب کرد و نشان دهنده این است که مجلس یازدهم مجلس پویا وقوی بوده است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند عنوان کرد: پس در انتخابات پیش‌رو همه وظیفه داریم که با حضور حداکثری بهترین و شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنیم و زمام امور قانون‌گذاری را به دست آنان بسپاریم و هیچ وقت درگیر جنگ شناختی و توطئه‌های دشمنان نشویم.

دهقان افزود: اگر انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌فایده است و به درد نمی‌خورد، چرا دشمنان این همه تبلیغات گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند و می‌خواهند مردم را از پای صندوق‌های رای دور کنند، هدف آنان صندوق رای نیست بلکه هدف اصلی آنان ناامیدی مردم و نابودی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: همه ما در ۴۵ سال گذشته خباثت‌های آنان را بر علیه نظام، انقلاب و کشور را دیدیم و حواسمان باشد که گول توطئه‌های دشمنان را نخوریم و با حضور گسترده و قدرتمند در پای صندوق‌های رای برگ زرینی دیگر را بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزایم و دشمن را بیش از پیش ناامید کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.