به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۷۰ میلیارد ریال در شهرداری منطقه سه افتتاح شد.

۵۰ پروژه عمرانی در شهرداری منطقه سه همدان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر نظری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عظمت انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از نیازهای جامعه آگاهی از رویدادها و تحلیل چرایی وقایع انقلاب اسلامی است که با زحمات حضرت امام زحمت ره به ثمر رسید.

وی با بیان اینکه امام خمینی ره مردم را محور این انقلاب قرار داد افزود: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران وجهه مردمی بودن آن است و اگر این موضوع کنار گذاشته شود دیکتاتوری پدید خواهد آمد و اگر  بعد از ۴۴ سال این ایام را جشن می گیرم دلیلش این است که مردم در سرنوشت خودشان دخالت دارند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: اگر مردم را کنار بگذاریم نظام آسیب خواهد دید و دشمن تلاش می کند این اصل را از بین ببرد و جوانان را دچار استحاله و تا ناامیدی کند  و مردم را از دین و نظام جدا نمایند.

نظری با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مردم توسط مدیران و مسئولان افزود: باید مدیران به عنوان خادم مردم جهادی عمل کنند و در خدمت به مردم سر از پا نشناسند و شبانه روزی تلاش کنند.

علی اکبر نظری با اشاره به اهمیت زمینه سازی خدمات رسانی مطلوب به مردم توسط مسئولان تصریح کرد : اگر درست عمل کنیم آن موقع است که کار ارزش پیدا می‌کند و شیرینی آن نصیب مردم می شود و باید خودمان را وقف نظام و مردم کنیم.

*پروژه‌های منطقه سه به لحاظ شاخص و اثر گذاری و کمی و کیفی در سطح بالایی است

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان نیز ضمن تشکر از زحمات مجموعه شهرداری منطقه سه اظهارکرد : پروژه‌های این منطقه به لحاظ شاخص و اثر گذاری و کمی و کیفی در سطح بالایی است و این عزیزان  به صورت جهادی کار کردند تا پروژه‌ها در زمان کوتاه اجرا شود.

وحید علی ضمیر سال ۱۴۰۲ را سالی پر کار و بی نظیر به لحاظ عمرانی توصیف کرد و افزود: با توجه به بودجه، پروژه‌های مختلفی در سطح چهار منطقه در حوزه های هوشمندسازی و ترافیکی، حمل و نقل عمومی ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، هدایت آبهای سطحی ، پوشش رودخانه ها به ویژه رودخانه کوی کوثر، اصلاح نهری ها و پیاده راه سازی و پیاده رو سازی و آسفالت اجرا شد که بی نظیر بودند.

وحید علی ضمیر از کلنگ زنی تقاطع مدرس در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: قرار است تقاطع مدرس به زیر گذر تبدیل شود و با توجه به مباحث ترافیکی اجرای این پروژه بسیار حایز اهمیت است.

تمام فعالیت ها در سطوح مختلف با سرعت و کیفیت به بهره برداری رسید

مدیر شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به فعالیت‌های گسترده این منطقه اظهار کرد:کارهای خوبی در حوزه‌های اشتغال، کسب و کار ، فرهنگی، خدماتی، شهرسازی، معبر گشایی، بهبود وضعیت ترافیک و گردشگری جهت ارتقای کیفیت محیط شهری اجرا شده است.

محمد رضا فیض منش افزود: طبق تاکیدات شهردار همدان تمام فعالیتها در سطوح مختلف با سرعت و کیفیت به بهره برداری رسید و از ابتدای سال تاکنون بدون وقفه خدمات رسانی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ادامه داشت که نتیجه اش را امروز می بینیم.

وی افزود: در تمام محلات پروژه داشته ایم که مهم ترین آنها پروژه الماس غرب، هدایت آبهای سطحی در زمین شهری، پروژه مجتمع کارآفرینی سردار شهید همدانی و دهها پروژه بود.

شهردار منطقه سه به پروژه‌های ورزشی در این منطقه اشاره کرد وافزود: احداث زمین چمن مصنوعی در کوی رضا (ع) و جنت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم جزو مطالبه جدی شهروندان بود  که خوشبختانه این مجموعه‌ها تقدیم اهالی این منطقه می‌شود.

فرماندارهمدان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: سه عامل مکتب ، رهبری و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش  داشت که با رهبری داهیانه امام خمینی ره به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم عامل پیروزی انقلاب بود و امام خمینی ره در بدو ورود به میهن یکی از مهمترین استراتژی های انقلاب را حضور مردم در کنار انقلاب تعیین کردند.‌

مسلم مخفی بر بیان توفیقات انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کارهای خوبی  در حوزه ساخت مسکن، بیمارستان و سایر حوزه‌ها رخ داده و باید در عرصه فضای رسانه ای نقش آفرینی کنیم و این خدمات را به نحو مطلوب اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار همدان افزود: خدمات هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری ملموس نیست و مردم همه روزه با خدمات شهری ارتباط دارند  و لازم است بخاطر این زحمات از پرسنل شهرداری همدان قدردانی کنم.

مخفی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انشالله این خدمات ارزنده موجب دلگرمی و حضور پرشور مردم در انتخابات شود.‌

در پایان این مراسم  ا زحمات مدیران و کارشناسان منطقه سه شهرداری همدان در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    ایکاش فکری برای ترافیک سنگین دائمی چهاراه بابک و شهرک مدنی و باغ بهشت میشد، کنار گذر شرقی شاید کمکی کند!