فرماندار مراوه‌تپه در منتهی الیه قسمت شمال شرق استان گلستان از مسدود شدن راه هشت روستای مناطق کوهستانی بخش گلیداغ این شهرستان مرزی براثر بارش شدید برف و بوران خبر داد و گفت: تردد در تمامی جاده‌های کوهستانی مراوه‌تپه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

برف راه ارتباطی هشت روستای مراوه‌تپه گلستان را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ امان محمد باشقره اظهار داشت: براثر بارش شدید برف و بوران و علی رغم تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای مراوه‌تپه در برف روبی و نمک و شن پاشی محورهای کوهستانی، تردد در جاده اصلی چاتال به گلیداغ و اسلام آباد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: جاده گلیداغ به سمت روستای «یانبلاغ» و گلیداغ به سمت روستاهای «کمرلی، پُلی علیا و پُلی سفلی» به سبب بارش شدید برف مسدود شده است.

باشقره ادامه داد: راه روستاهای «آق امام به اوچران، عرب لاله گون قدیم، داشلی آرقاچ و آقچه آقاچلی» بخش گلیداغ مراوه‌تپه نیز براثر بارش شدید برف مسدود شده است.

فرماندار مراوه‌تپه ارتفاع برف در مناطق کوهستانی را حدود ۲۵ سانتی‌متر ذکر کرد و از مردم و رانندگان عبوری درخواست کرد حتی المقدور از تردد در جاده‌های کوهستانی این شهرستان خودداری و درصورت ضرورت، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

طول جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان مرزی مراوه تپه با جمعیت تقریبی ۶۷ هزار نفر، ۶۵۱ کیلومتر است که از این مقدار ۲۵۰ کیلومتر آن کوهستانی و برف‌گیر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.