مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمت به زائران نوروزی ۱۴۰۳، ستاد خدمات سفر از ۱۷ اسفندماه تا ۲۴ فروردین به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌گذاری است.

خدمات شبانه‌روزی به زائران نوروزی از ۱۷ اسفندماه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعلی توسلی در خصوص ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به تقارن کامل نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان و به جهت آمادگی و خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) ستاد قرارگاه عملیاتی استان از ۲۴ بهمن رسماً شروع به کار کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی استان از ۲۵ بهمن ماه آغاز به کار کرده است و این قرارگاه از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه از ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و از ۱ تا ۱۶ اسفند ماه، فعالیت ۱۲ ساعتی خواهند داشت. همچنین از ۱۷ اسفند ماه تا پایان عملیات که ۲۴ فروردین است به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌گذاری است.

توسلی تصریح کرد: برای رفع مشکلات زائرین و خدمت‌رسانی به آنان، شبکه مسائل با ۱۰۶ عنوان جهت بررسی و رصد موضوعات کمیته‌های ذیل ستاد نهایی و ابلاغ شده است. همچنین در تاریخ ۱۵ اسفندماه مانور استانی جهت آمادگی نیروها با حضور نمایندگان و رؤسای کمیته‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بازه زمانی خدمت به زائران را از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ و پایان تعطیلات عید فطر تحت عنوان طرح «پوشش شوق زیارت» است.

وی با بیان اینکه شماره تماس ۳۷۰۴۵ ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی به صورت شبانه‌روز در ایام سفر برای پاسخگویی به زائرین و سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت کشوری پاسخگوی زائران و مسافران است، خاطرنشان کرد: در حوزه حمل‌ونقل ۷۵۵ دستگاه اتوبوس و ۳۲ رام قطار برای خدمت‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.