مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، از استقبال بیش از ۴۰ هزار نفری هموطنان از طرح کاشی حرم تاکنون خبر داد.

استقبال از طرح نذر کاشی حرم امام حسین(ع) / بیش از ۴۰ هزار نفر خیر نام خود یا عزیزانشان را ثبت کرده‌اند

میلاد جوادی مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، گفت: از زمان آغاز پویش کاشی حرم (نیمه دوم دی ماه) تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان با مراجعه به تارنمای ستاد توسعه و بازسازی عتبات و اهداء ۲۰۰ هزار تومان، نام خود یا عزیزانشان را بر پشت کاشی ثبت کرده اند.

جوادی با اشاره به راه اندازی پویش «کاشی حرم» با هدف مشارکت خیران در توسعه حرم امام حسین (ع)، افزود: تنها مرجع رسمی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت و ساز در اعتاب مقدسه، این ستاد است.

وی ادامه داد: براساس طرح پویش کاشی حرم، همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام می‌توانند با نذر ۲۰۰ هزارتومان برای طرح توسعه حرم امام حسین (ع)، مزین بنام صحن و شبستان حضرت زینب (س) و حک نام خود یا عزیزان درگذشته‌شان، نام آنان را در حرم مطهر جاودانه کنند.

مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: از نیمه بهمن کار نصب کاشی‌هایی که خیران نام خود را بر پشت آن ثبت کرده بودند در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مزین بنام صحن حضرت زینب آغاز شده و ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از زمان آغاز این پویش شاهد تبلیغات برخی افراد برای جمع آوری نذر و کمک‌های مردمی هستیم که این اقدامات مورد تایید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیست.

جوادی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را تنها مرجع رسمی جمع آوری کمک‌های مردمی برای اقدامات عمرانی در اعتاب مقدسه اعلام و اظهار کرد: از همه خیران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام دعوت می‌کنیم برای مشارکت در فیض توسعه حرم‌های مطهر و جلوگیری از سودجویی افراد مغرض به تارنمای ستاد توسعه و بازسازی عتبات به نشانی https://atabat.org مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.