رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: وقتی ایده برگزاری نمایشگاه بعد از گذشت ۶ سال مطرح شد به فکر آن بودیم که چه تغییراتی ایجاد کنیم که مهمترین آن تغییرات فنآورانه بود و تصمیم گرفتیم شرکت های دانش بنیان بر پایه هوش مصنوعی در این نمایشگاه حضور یابند.

مهدی‌پور: حضور دانش بنیان‌ها وجه تمایز نمایشگاه رسانه‌ها بود

به گزارش قدس آنلاین فرشاد مهدی پور در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه نمایشگاه رسانه های ایران در آستانه میلاد حضرت موعود برگزار شد، بزرگترین جشنی که همه در آن مشارکت داریم، اظهار داشت: از همه همکاران رسانه ای، خبرنگاران، عکاسان و همه افرادی که با حضور خود این امکان را به ما دادند تا این نمایشگاه را برگزار کنیم و همه کاستی ها را بر ما بخشیدند تشکر می کنم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش کودک هم سعی کردیم ابتکار به خرج دهیم.

مهدی پور ادامه داد: موضوع بعد جنگ غزه بود که هزاران نفر توسط افراد جانی به شهادت رسیدند و اهالی رسانه به خوبی توانستند اخبار را مخابره کنند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال در نمایشگاه رسانه های ایران ۴۵۰ رسانه، خبرگزاری، نشریات و پایگاه خبری حضور یافتند و ۲۱ رسانه خارجی هم درقالب چند غرفه حضور یافتند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۲ نشست با حضور نخبگان برگزار شد و از پیشکسوتان کشوری و ۲۱ پیشکسوت استانی تجلیل به عمل آمد. دو هزار نفر از همکاران رسانه ای از نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تصریح کرد: صدها برنامه، گفت و گو و مناظره در خصوص انتخابات در نمایشگاه برگزار شد که یکی از نقاط قوت آن تعامل بین اصحاب رسانه و کنش‌گران سیاسی بود.

مهدی پور با قدردانی از حضور اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد که سال آینده نمایشگاه در پاییز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.