استاندار خراسان رضوی طی مراسمی هدایای ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ۱۸ مدال آور بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی از استان اهدا کرد.

اهدای هدایای ویژه رهبر انقلاب توسط استاندار خراسان رضوی به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲ اسفند در آیین تجلیل از  مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زندگی شما با توجه به این افتخار آفرینی در معرض خیر و برکت الهی قرار خواهد گرفت. بدیهی است که ما مسئولین، افتخار آفرینی را در هر عرصه‌ای که باشد را باید ارج بگذاریم و این موجب افتخار همگان است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این افتخار برای همه، کشور، نظام مقدس اسلامی، استان، بخش‌های ورزشی و همه ورزشکاران است و لذا هر افتخاری در هر موضوعی و عرصه‌ای جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت اصلی هر جامعه‌ای جوانان و نوجوانان است که می‌توانند کشور را تحت تاثیر خود قرار دهند، ادامه داد: ورزشکاران عزیز ما با این محدودیت این افتخار آفرینی را داشتند و ارزش کار آنها دو چندان است.

نظری تاکید کرد: در برخی از حوزه‌ها دچار کمبودهایی هستیم اما به جدیت در حال پیگیری و اقدام هستیم تا این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم. یکی از عقب ماندگی های ما در استان کمبود زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی است و تدبیر شده تا این موضوع جبران شود.

علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این آیین با اشاره به موضوع اهدای ۱۸ هدیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال آوران اظهار کرد: بخش دیگری از هدایا نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان تهیه شده است همچنین پرداخت تسهیلات بانکی نیز در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم استاندار خراسان رضوی از ورزشکاران و مدال آوران استان تجلیل به عمل آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.