رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: روند تهدیدات در سال های اخیر دستخوش تغییر شده و الگوهای جدیدی از تهدیدات ترکیبی در حال ظهور است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: الگوهای جدیدی از تهدیدات ترکیبی علیه کشور در حال ظهور است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی روز پنجشنبه در نشست فرماندهان ارشد پدافند غیرعامل مناطق ویژه نفتی در جزیره خارگ بوشهر اظهار کرد: پیش از این این نوع تهدیدات وجود نداشت که اتفاقا این الگوهای جدید علیه ملت ایران به کار گرفته شده و دشمن تمام ظرفیت‌های خود را علیه ما به‌ کار گرفت

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ در حوزه اقتصادی کشور، یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین اقدامات، تهیه طرح دفاعی یکپارچه در برابر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل است.

رییس سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد: این تهدیدات شامل زیرساختی، سایبری، شیمیایی و تهدیدات نوین برای جزیره خارگ است.

جلالی عنوان کرد: لزوم حفاظت و صیانت از مردم جزیره خارگ در برابر تهدیدات الزامی است.

وی بیان کرد: نخستین رسالت سازمان پدافند غیرعامل کشور حفاظت و صیانت از مردم در برابر تهدیدات و به عبارت دیگر، دفاع غیر نظامی است.

جلالی ادامه داد: تامین نیازهای ضروری مردم و همچنین لزوم حفظ تداوم کارکرد دستگاه های خدمت رسان به آنها از دیگر اولویت های مورد توجه و تاکید این سازمان است.

وی بیان کرد: حصول اطمینان از تداوم کارکرد زیرساخت ها و تامین نیازهای اولیه مردم نیازمند برگزاری رزمایش های هدفمند و منظم است،

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تشریح ابعاد جنگ نوین زیرساختی به ویژه در زیرساخت‌های صنعتی خدمات‌رسان عنوان کرد: مهمترین هدف این جنگ ایجاد نارضایتی به عنوان پیامد ناشی از قطع خدمات رسانی زیرساختی و بهره برداری از پیامدهای ناشی از قطع خدمات است.

جلالی بیان کرد: از همین رو حفظ و تداوم کارکرد زیرساخت‌ها در شرایط بحرانی به عنوان یک اصل در پدافند غیرعامل دنبال می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.