رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری عامل اصلی گروگانگیری و کشف اسلحه کلت به کار رفته در صحنه جرم در عملیات ضربتی پلیس، خبر داد.

عامل اصلی گروگانگیری در شیراز دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ کاووس حبیبی گفت: بامداد بیست و ششم بهمن‌ماه مأموران کلانتری ۳۰ رکن آباد شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند که فردی ۲۲ ساله به دلیل اختلافات ملکی با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۸۰ ساله، وی و ۲ فرزند ۴۰ و ۴۵ ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش (راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.

وی افزود: مأموران کلانتری سریعاً تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم‌ربایان آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در آن مأموریت یک نفر گروگانگیر (راننده) دستگیر و عامل اصلی گروگانگیری با اسلحه متواری شده بود، گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و در کمتر از یک هفته موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی ضربتی عامل اصلی گروگانگیری را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز از وی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.