اطلاعیه شماره چهار دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر منتشر شد.

اطلاعیه جدید درباره واردات خودرو جانبازان

به گزارش قدس آنلاین، متن اطلاعیه به شرح زیر است: 
نظر به اصلاح آیین نامه اجرایی بند و تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به شماره ۲۱۲۰۶۱ ت ۶۲۲۰۲ هـ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ مبنی بر تغییر گروه بندی جانبازان مشمول در سطوح ۳۰ - ۳۵ هزار یورو (ارزش خودرو در مبدا) و همچنین افزوده شدن برخی خودروهای جدید وارداتی به سبد انتخاب خودروهای موجود و عدم ثبت نام برخی از جانبازان معزز، با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران مقرر گردید مطابق سطح بندی ذیل با مراجعه به سایت Janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت مشخصات و انتخاب خودرو و یا ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.
 ۱- جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه (مورخ ششم و هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲)
۲- سایر جانبازان ۷۰ درصد در روزهای دوشنبه و سه شنبه (مورخ هشتم و نهم اسفند ماه ۱۴۰۲)
۳-جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (مورخ دهم، یازدهم و دوازدهم اسفند ماه)اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ثبت نام و تکمیل مشخصات در سایت مذکور موجود و قابل بهره برداری است.
جانبازان الزاماً در زمان های تعیین شده مجاز به ورود به سامانه می باشند.
لازم به یادآوری است بنابر اخبار واصله برخی از افراد فرصت طلب به انحاء مختلف درصدد کسب امتیاز متعلق به این عزیزان در راستای سوداگری و... هستند لذا شایسته است جانبازان معزز ضمن آگاهی و هوشیاری نسبت به مقاصد سو و غیر قانونی این افراد و عدم هرگونه همکاری، موارد و مراجعات احتمالی را به مبادی مربوطه منعکس نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.