رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک در مشهد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار واحد صنفی غیر مجاز شناسایی و ۲۷۰۰ واحد پلمب شد.

شناسایی ۳ هزار واحد بنگاه املاک غیر مجاز در مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسین رستمی اظهار کرد: در بحث فعالیت بنگاه‌های غیر مجاز به خصوص در فصل جابجایی‌ها سیاستمان تغییری نکرده است. واحدهای صنفی که به صورت غیر مجاز درحال فعالیت هستند از چشممان دورنیستند و در نوبت پلمب قرار دارند.ما همچنان با قدرت در خصوص فعالیت واحدهای غیر مجاز قاطعانه و با همان سیاست قبلی ادامه خواهیم داد تا در نهایت همه آن‌ها جمع آوری شوند.

رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک در مشهد افزود: از ابتدای سال تا کنون سه هزار واحد غیر مجاز شناسایی شده است که بالغ بر ۲۷۰۰ واحد پلمب شده است که برخی از آن‌ها برای دریافت پروانه کسب اقدام و تعدادی ازآن‌ها از گردانه این فعالیت غیر مجاز خارج شده اند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و رکود دراین  بازار حاکم است. نقل و انتقال‌های مسکن به بعد از سال و از اردیبهشت ماه به بعد منتقل شده است. با قول‌هایی که در خصوص تولید مسکن داده شده است اگر تا اردیبهشت و خرداد ماه تحویل مسکن به همشهریان قرار گیرد مسلما صد در صد در قیمت اجاره بها هم تاثیر می‌گذارد.

رستمی تصریح کرد: نمی‌توان در حال حاضر گفت درمشهد گرانترین و ارزانترین اجاره بها به کدام نقطه اختصاص دارد. به دلیل کمبود عرضه مسکن در بیشتر نقاط شهر اجاره بها و رهن‌ها تقریبا شبیه به هم شده است به طوریکه در منطقه‌ای مثل طلاب و قاسم اباد حدود قیمت‌ها تفاوت جزئی دارند.

به گفته رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک در مشهد، امیداوریم با کمک بخش خصوصی و بار افزایش عرضه مسکن در سال آینده بتوانیم این بازار را کنترل کنیم. همچنین توصیه می‌کنم شهروندان حتما به واحدهای صنفی مجاز مراجعه کنند به مالکین هم توصیه می‌کنیم همانطور که خداوند به آن‌ها دارایی داده تا مستاجر داشته باشند،  هوای  مستاجر در روزهای پایانی سال داشته باشند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • vvvvv ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام اگر راست میگوید باتخلفات برخورید میکنید بیاید مشهد، محله پنجتن، نبش پنجتن 81 املاک اصغ... این املاک قرار داددستی مینویسند 10 سال که تخلف است و ایشان تخلف دارد و حتی بزرگترین املاک استکه با اتباع خارجی خرید فروش دارد خلنه دارد و در زوز روش خلاق قانون کشور داره قرارداد می نویسد تمامدر قولنامه دست نویس و کمیسیون 50 تا 200 میلیونی میکیند و حتی بسیا ری ازدلال های مسکن اتباع خارجی بی نامنشان هستند کجاست نظارت، حتی باز مغازه املاک کناری هم تخلف دارد همون موارد فوق و حتی بدتر دو شغل در یم مغازه شغل خیاطی مردانه و بنگاه املاک است ،که مردم میاند شلوارشون و لباسشون در همون مغازه میارند و هم بنگاه املاک که خانواده و زن و دختر مرد میاد برای اجاره خانه و .. تداخل صنفی دارد چرا برخورد نمکنید واقعا چه طوری مجوز میدهید ونظارات میکنید !!!!!!!!!!!!!!!!!! کجاست ریئس اتحادیه املاک و یا اصناف و اماکن که برخورد کند ،