رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)، طرح ترخیص خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های استان از امروز شنبه پنجم اسفندماه به مدت ۲ هفته آغاز شد.

طرح ترخیص خودروهای توقیفی در هرمزگان آغاز شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ مجید صالح پور روز شنبه در تشریح فرایند و شرایط این طرح افزود: برابر اعلام پلیس راهور فراجا و با عنایت به در پیش بودن میلاد مبارک امام عصر(عج) و به منظور ایجاد نشاط و شادی در جامعه با ارائه اقدام‌های خرسند ساز و امید آفرین، در نظر است، از امروز شنبه پنجم اسفندماه تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ اسفند با هماهنگی رده‌های درون و برون سازمانی مرتبط، طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به استثنایی وسایل نقلیه‌ای که دارای سابقه پرونده‌های قضایی مفتوحه و یا شکایت‌دار می‌باشند، اجرا شود.

وی بیان کرد: در این طرح مقرر است در تمامی مصادیق توقیف وسایل نقلیه صرفا مرتبط با تخلفات و جرائم رانندگی، زمان توقیف به حداقل ممکن کاهش یابد و وسایل نقلیه‌ای که توقیف هستند، ترخیص شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهار کرد: همچنین در نظر است با همکاری بنیاد تعاون فراجا، شرایط و ساز و کار تقسیط جرائم را برای متقاضیان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در مدت ۲ هفته (زمان اجرای طرح) با پرداخت یک ساله فراهم شود.

وی از دارندگان و مالکان این گونه وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها خواست برای ترخیص وسیله نقلیه خود به همراه سایر مدارک به دفاتر پلیس +۱۰ سراسر هرمزگان مراجعه و نسبت به ترخیص خودرو با تقسیط مبلغ جرایم اقدام و در صورت هرگونه ابهام در خصوص این موضوع از طریق سامانه تلفنی ۱۲۰ و تلفن ۲۱۸۲۵۸۴۸ اجرائیات راهور استان تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.