وزیر کشور گفت: حضور همه طیف‌ها و اندیشه‌های سیاسی گوناگون با ایده‌های مختلف در همه سطوح را در انتخابات شاهد هستیم و زمینه یک رقابت واقعی فراهم شده است.

وزیر کشور: زمینه رقابت واقعی در انتخابات فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در حال حاضر در روزهای تبلیغات داوطلبان هستیم و عدد خیلی خوبی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته نزدیک ۱۵۰۰۰ نفر است که این تعداد تایید صلاحیت شده کم سابقه بوده است.

وزیر کشور افزود: حضور همه طیف‌های مختلف و اندیشه‌های سیاسی با ایده‌های مختلف در همه سطوح را امروز به در انتخابات شاهد هستیم و زمینه یک رقابت واقعی فراهم شده است.

وی گفت: امیدواریم این روزها مردم عزیز و شریفمان بتوانند بهتر با داوطلبان آشنا بشوند و انتخاب بهتری را داشته باشند.

وحیدی در رابطه با اهمیت جایگاه مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهم و تعیین کننده‌ای دارد و ریل‌گذار یک دوره حداقل ۴ ساله است که آثار و پیامدهای آن می‌تواند بلند مدت باشد.

وزیر کشور در این باره تصریح کرد: هرکس که نقطه نظر و ایده ای در برنامه کشور دارد الان وقت آن است که حضور پیدا کند و با انتخاب فردی که میتواند ایده ها را تامین کند در انتخابات شرکت کند.وزیر کشور در آخر در رابطه با فضای انتخاباتی موجود گفت: ما در حال حاضر شاهد شور و شعف انتخاباتی هستیم که در روز های آتی بیشتر هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.