معاون فنی نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت:امسال تعداد کلاس‌های استانداردسازی نشده یکهزار و۴۳۶ مورد بوده که از این تعداد یکهزار و ۱۴۴ کلاس درس دارای بخاری گازی و ۲۹۲ کلاس درس دارای بخاری نفتی هستند.

هزار و ۴۳۶ کلاس‌ در لرستان استانداردسازی نشده است

به گزارش قدس آنلاین، اصغر آقایی چگنی اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که هر ساله با آن مواجه هستیم ثبت سیستم‌های گرمایشی است که اعتبار آن دیر ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه استانداردسازی مدارس در سه محور انجام می‌شود، اضافه کرد: محور اول که دولت به آن اهتمام دارد و با توجه به گازکشی در بیشتر مناطق حذف بخاری‌های نفتی غیراستاندارد چکه‌ای همچنین حذف مدارس که دارای بخاری‌های گازی غیراستاندارد بودند، بود.

آقایی چگنی بیان کرد: سومین و مهمترین موضوعی که در کشور مشکلاتی برای نوسازی مدارس ایجاد کرد سیستم‌های فرسوده مدارس است.

معاون فنی نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: با بیان اینکه استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس را از سال ۹۲ در استان شروع کردیم،  اضافه کرد: سیستم گرمایشی پس از گذشت چندسال فرسوده می‌شود و باید اورهال شود.

معاون فنی نوسازی و تجهیز مدارس لرستان اظهار کرد: ۸هزار و ۸۱۸ کلاس درس غیراستاندارد (دارای بخاری گازی و نفتی) در استان داشتیم و این بجز کلاس‌های تعمیراتی‌ است.

آقایی چگنی عنوان کرد: تا سال ۱۴۰۰، هفت هزار و ۱۴۲ کلاس درس در استان استاندارسازی شده و در سال ۱۴۰۱، ۲۴۰ کلاس درس و مابقی نیز برای امسال در نظرگرفته شدند.

وی یادآور شد: امسال تعداد کلاس‌های استانداردسازی نشده یکهزار و۴۳۶  مورد بوده که از این تعداد یکهزار و ۱۴۴ کلاس درس دارای بخاری گازی و ۲۹۲ کلاس درس دارای بخاری نفتی هستند و چنانچه این مناطق از نعمت گاز بهره‌مند شوند آنها را استانداردسازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.