رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی در برنامه گفت: برای هر شعبه در استان دو نفر کاربر دستگاه احراز هویت در نظر گرفته‌ایم که در مجموع ۹۵۰۰ نفر کاربر رایانه هستند.

استقرار ۹۵۰۰ کاربر رایانه در شعبات اخذ رای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن امیری شنبه ۵ اسفند در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: استان خراسان رضوی بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد صندوق رای است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴۶۲۷ صندوق رای در استان و فاروج جانمایی شده است، افزود: همچنین تعداد ۳۵۸۷ شعبه ثابت، ۱۰۴۰ شعبه سیار، ۲۸۲۲ شعبه شهری و ۱۸۰۵ شعبه روستایی هستند.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های انتخابات را فراهم کرده‌ایم، عنوان کرد: تاکنون ۲ گروه ۷ نفره به تهران اعزام و در قالب مربی آموزش دیدند که پس از بازگشت، مسئولیت آموزش تمام همکاران فناوری در سطح شهرستان‌ها را بر عهده داشتند.

امیری ادامه داد: برای هر شعبه در استان ۲ نفر کاربر دستگاه احراز هویت در نظر گرفته‌ایم که در مجموع ۹۵۰۰ نفر کاربر رایانه هستند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۲ تا ۱۳ هزار نفر از بخشداران و فرمانداران هم آموزش دیده‌اند، تاکید کرد: امسال مردم عزیز ما می‌توانند با ۵ مدرک هویتی رای بدهند و طی این فرآیند دیگر شناسنامه ممهور به مهر نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط کامل در تمام شعب ثابت قرار است، تصریح کرد: بر این اساس دستگاه احراز هویت در صورت مشکل می‌تواند با قالب apm ،ussd و یا dialup فعالیت‌ها را دنبال کند.

امیری با بیان اینکه تعداد ۲۰ بخشداری به فیبر مجهز شدند و طی چند روز آینده تمام بخشداری‌ها به فیبر نوری مجهز می‌شوند، بیان کرد: در ۳ مرحله مانور برگزار شده؛ بار نخست ۱۹۰ دستگاه احراز هویت در استان مانور را انجام و تمام فرایندهای انتخابات را تمرین کردند. در مرحله دوم ۲۴۴ دستگاه و آخرین مانور دیروز بود که ۲۴۴ دستگاه مجددا در این مانور شرکت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.