تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم ملی ایتالیا موفق شد ششمین عنوان قهرمانی در جام جهانی فوتبال ساحلی را جشن بگیرد.

برزیل بر بام جهان؛ ششمین قهرمانی سلسائو با گلباران ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی برزیل و ایتالیا در فینال رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹ در شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر ۴ تیم ملی برزیل به پایان رسید.

برزیل با ۵ عنوان قهرمانی لقب پرافتخارترین تیم جهان را یدک می‌کشد. سلسائو در گروه D با پرتغال، مکزیک و عمان هم‌گروه بود که موفق شد بابرتری در ۳ دیدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. برزیلی‌ها با برتری ۸ بر ۴ مقابل ژاپن به مرحله نیمه نهایی رسید و با برتری ۳ بر ۲ در لحظات پایانی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شدند به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

در مقابل ایتالیا در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های امارات، آمریکا و مصر هم‌گروه بود و موفق شد با برتری در هر ۳ دیدار خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم شود. آتزوری با برتری مقابل تاهیتی در این مرحله به نیمه نهایی راه یافت و موفق شد در ضربات پنالتی بلاروس را مغلوب کند و برای سومین با به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. این تیم ۲ نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۹ در کارنامه خود داشت و این سومین عنوان نایب قهرمانی ایتالیا در جام جهانی بود.

وقت ۱۲ دقیقه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، رودریگو و جوزف در این دیدار گلزنی کردند. برزیل در وقت دوم کار ایتالیا را تمام کرد. دروازه‌بان ایتالیا که عملکرد خوبی داشت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و رودریگو موفق شد گل دوم را برای برزیل به ثمر برساند.

فاتزینی بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند اما برزیل با گل‌های برونو و جیووانی(گل به خودی) وقت دوم را با برتری ۴ بر ۲ به پایان رساند. برندو در ابتدا وقت ۱۲ دقیقه پایانی با یک ضربه قیچی برگدون تماشایی گل پنجم برزیل را به ثمر رساند. باز هم فاتزینی با ضربه پای چپ پرقدرت دروازه بوبو را باز کرد تا اختلاف کمتر شود. در ادامه باز هم رودریگو با یک ضربه تماشایی موفق شد گل ششم برزیل و سومین گل خود در این دیدار را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و جیووانی موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند اما در نهایت برزیل با برتری ۶ بر ۴ موفق شد ششمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.