مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ تن مخلوط شن و نمک همزمان با بارش برف و باران از ابتدای هفته جاری تاکنون برای تسهیل در عبور و مرور و تردد ایمن در جاده‌های اصلی و شریانی استان پاشیده شد.

هزار و ۶۰۰ تن شن و نمک در جاده‌های خراسان رضوی پاشیده شد

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت اظهار کرد: ۱۶۷ راهدار نیز به صورت شبانه روزی کار خدمات رسانی و برف‌روبی در جاده‌های استان خراسان رضوی را بر عهده داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین میزان مصرف شن و نمک؛ در محور تربت حیدریه به مشهد و نیشابور به سه راهی باغچه، قوچان به فاروج و گردنه‌های امام قلی، چکنه و مقصودآباد  به مقدار ۸۰۰ تن با استفاده از ۳۸ دستگاه ماشین آلات راهداری بوده است.

وی ماشین آلات درگیر در برف روبی اخیر را ۱۲۴ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: تنها در روز گذشته هزار و ۸۰ کیلومتر «باند جاده» برف روبی توسط راهـداران صورت گرفته است.

شهامت افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در زمستان امسال ۷۲ اکیپ راهداری را برای همه امور مربوط به راهداری زمستانی تجهیز و آماده در اختیار دارد تا به زائران و مسافران خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تعداد راهدارخانه های محورهای مواصلاتی را ۳۳ راهدارخانه اعلام کرد و به مسافران و کاربران جاده ای توصیه کرد: ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، هنگام تردد و عبور از جاده ها، احتیاط لازم را در نظر گرفته و اقدامات پیشگیرانه را به عمل آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.