مدیرعامل باشگاه نیان الکترونیک مشهد از اعتراض این باشگاه نسبت به حذف ناگهانی تیم نوجوانان نیان از سوپرلیگ کشور خبر داد.

اعتراض نیان به حذف تیم نوجوانان از سوپرلیگ کشوری

به گزارش قدس خراسان، امیرهوشنگ باغبان در خصوص حذف این تیم از مسابقات نوجوانان کشوری اظهار کرد: روز گذشته مسابقات مرحله گروهی قهرمانی نوجوانان کشور به پایان رسید و با اعلام مسئولان مربوطه تیم‌های فولاد سیرجان، شف هو، پیکان تهران و نیان الکترونیک از گروه «ب» به مرحله پلی‌آف صعود کرده بودند.

وی افزود: حتی برنامه مسابقات مرحله پلی‌آف هم اعلام شد و بر طبق آن، نوجوانان نیان از ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه به مصاف شهرداری ارومیه می‌رفتند.

باغبان خاطرنشان کرد: اما علی رغم حضور تیم نوجوانان در محل سالن مسابقات با لباس‌های ورزشی، متاسفانه با اعلام یک تصمیم عجیب و غریب برنامه مرحله پلی‌آف بنا به دستور آقای ترابی رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال متوقف شد و ایشان برخلاف موازین وآیین‌نامه‌های اجرایی، به صورت یک طرفه دستور به تکرار یکی از مسابقات روز اول، پس از هفت روز داده است که این موضوع خلاف موازین و به نوعی استفاده از موقعیت شغلی‌ست که در اختیار ایشان قرار داده شده است.

مدیرعامل باشگاه نیان الکترونیک با اشاره به دلایلی که در آیین‌نامه مشاهده نمی‌شود توسط سازمان لیگ فدراسیون خاطرنشان کرد: در روز اول این مسابقات، باشگاه پیکان مجوز استفاده از چند بازیکنش را از فدراسیون دریافت کرده بوده، ولی با اعتراض سایر تیم‌ها، آن مجوز ملغی می‌شود.  بر اساس آئین نامه، هورسان رامسر که در ۳۰ بهمن ماه به مصاف پیکان رفته و مسابقه را بازنده شده و طبق آیین نامه باید صرفا ظرف ۲۴ ساعت بعداز اتمام مسابقه  اعتراض خود را ارائه و فدراسیون هم باید نظر خود را اعلام می‌کرده است.

وی تصریح کرد: ولی نه تنها این اتفاق رخ نداده، بلکه پس از هفت روز و پایان مرحله گروهی، زمانی که مشخص شده تیم هورسان رامسر که سرمربی آن هم سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران هم هست، با تنها کسب یک ست می‌تواند به مرحله بعد صعود کند، دستور به تکرار مسابقه داده است!

باغبان تاکید کرد: ما در حال حاضر مراتب اعتراض شدید خود را از صبح امروز به فدراسیون اعلام کرده‌ایم درصورت لزوم اقدامات دیگری جهت پیگیری حق و حقوق نوجوانان مشهدی در تمام مراجع حقوقی و قضایی انجام داده و پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    اصلا با کدوم مجوز می خواد شکایت کنه؟ ادعای مالکیت تیم با نیان الکترونیک درحالی که خود نیان الکترونیک مجوز تیم داری و فعالیت ورزشی نداره. حالا چجوری می خواد شکایت کنه!!!