رییس تماشاخانه ایران‌شهر اعلام کرد سالن شماره ۳ این تماشاخانه در قالب بلک‌باکس، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید احداث می‌شود و دارای لابی مشترک با سالن‌های سمندریان و ناظرزاده خواهد بود.

احداث سالن۳ایرانشهر باتکنولوژی جدید/ بلک‌باکسی قرینه سالن سمندریان

به گزارش قدس آنلاین، حمید نیلی رییس تماشاخانه ایران‌شهر درباره وضعیت احداث سالن شماره ۳ این مجموعه تئاتری گفت: در حال بررسی طراح‌های سازه‌ای مختلف هستیم و سعی داریم تا جایی که ممکن است سالن شماره ۳ به تماشاخانه ایران‌شهر متصل باشد. پیش‌تر مرحوم رضا حداد به دنبال احداث سالنی در فضایی سمت زمین‌های بازی بوستان هنرمندان بود ولی ما قصدمان این است که با کمک سازمان پارک‌ها و فضاسازی، تمهیداتی در نظر گرفته شود که سالن شماره ۳ به مجموعه متصل و لابی مشترک داشته باشد.

نیلی با اشاره به این‌که طرح‌های سازه‌ای پیشنهادی به رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارایه شده است، تاکید کرد: لازمه اجرایی‌شدن این پروژه این است که طرح‌های سازه‌ای توسط رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توجه به امکانات سازمان بررسی شوند تا مشخص شود کدام‌یک از این طرح‌ها می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شرایط راه‌اندازی شود.

رییس تماشاخانه ایران‌شهر درباره این‌که سالن جدید بلک‌باکس خواهد بود یا نه، تصریح کرد: مدنظر ما یک بلک‌باکس است زیرا اقبال دوستان تئاتری به بلک‌باکس خیلی بیشتر است. تلاش ما بر ایجاد یک مجموعه قرینه با تماشاخانه ایران‌شهر با لابی مشترک است که به عنوان پردیس تئاتر ایران‌شهر و دارای ۴ سالن شناخته شود. با حمایت‌ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این بلک‌باکس زودتر راه‌اندازی خواهد شد و در فاز بعدی شاید سالن چهارم نیز به مجموعه اضافه شود. در حال حاضر اضافه‌شدن یک بلک‌باکس قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.