نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر تصریح کرد: تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان در راستای حمایت از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه داده‌اند و بر حضور و مشارکت تمامی گروه‌های سیاسی و مردم در انتخابات تأکید کرده‌اند.

علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر در گفت‌وگو با قدس: جامعه کارگری نقش مهمی در انتخابات مجلس دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا محجوب، نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر در گفت‌وگو با قدس درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر تحریم انتخابات، تصریح کرد: تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان در راستای حمایت از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه داده‌اند و بر حضور و مشارکت تمامی گروه‌های سیاسی و مردم در انتخابات تأکید کرده‌اند. گاهی اوقات ممکن است نظرات مختلفی در جریان‌های حزبی و سیاسی کشور مطرح شود که نباید آن را به پای همه نوشت و موضع اکثریت جریان مذکور دانست. بدین ترتیب افراد بسیاری وابسته به گروه‌های اصلاح‌طلب بیانیه حمایتی را امضا کرده‌اند که در آن نام افراد مؤثری دیده می‌شود.

محجوب تأکید کرد: امیدواریم تمامی اقشار جامعه در انتخابات مشارکت داشته باشند، به ویژه کارگرانی که بیش از همه صدمه معیشتی دیده‌اند. قانونی که در برنامه هفتم مصوب شده، موجب خسارت فراوان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌شود؛ بنابراین همین موضوع نشان می‌دهد کارگران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا افرادی دلسوز و از جنس آنان روی کار بیایند. در حال حاضر کارگران زیادی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده‌اند و منتظر هستند تا جامعه کارگری به آن‌ها رأی دهند. 

این فعال کارگری اصلاح‌طلب گفت: نباید واقعیت‌ها، حساسیت‌ها و شرایط فعلی را نادیده گرفت. مردم از نظر معیشتی و اقتصادی در شرایط سختی به سر می‌برند و باید تلاش شود انگیزه آنان برای حضور در انتخابات تقویت شود و مشارکت حداکثری صورت بگیرد. تحقق این امر نیازمند اقدام و موضع‌گیری سران و بزرگان انقلاب است تا به سهم خود به مشارکت حداکثری کمک کنند. رهبر معظم انقلاب فرمایشات امیدبخشی داشته‌اند و بدون شک جناح‌ها و جریان‌های مختلف هم سفره انتخابات را آرایش خواهند داد. امیدواریم مجموعه فعالیت‌ها به ایجاد مشارکت قابل قبولی منتهی شود.

گفتنی است؛ بر خلاف اصلاح‌طلبان تندرو که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند، افراد و جریان‌های معتدل اصلاح‌طلب با انتشار بیانیه و همچنین حمایت از فهرست انتخاباتی «صدای ملت» بر ضرورت حضور پای صندوق‌های رأی تأکید کرده‌اند. فهرست ۳۰نفره «صدای ملت» با محوریت علی مطهری برای حوزه انتخابیه تهران ارائه شده است و خود مطهری تأکید دارد این فهرست نه اصول‌گراست و نه اصلاح‌طلب. در این فهرست علاوه بر چهره‌های معتدل اصلاح‌طلب، اسامی برخی افراد نزدیک به حسن روحانی و علی لاریجانی هم به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.