رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: پنج هزار جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی و در ۱۲ عرصه در طرح قرارگاه نوروزی این سازمان فعالیت خواهند کرد.

فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی صادقپور صبح سه شنبه در آیین افتتاح قرارگاه نوروزی بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: بسیج سازندگی به دنبال تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی دارد و در این سال ها نشان داده برای تحقق این فرامین و ایجاد فضاهای جهاد و محرومیت زدایی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک ماموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است، افزود: همچنین بسیج سازندگی در اعتماد سازی و پای کارآوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تاکید کرد: پنج هزار جهادگر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی و در ۱۲ عرصه در طرح قرارگاه نوروزی در دو بازده زمانی از دهم تا ۲۹ اسفندماه سال‌جاری و از یکم تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی را در مناطق محروم استان قزوین ارائه خواهند داد.

وی افزود: این قرارگاه نوروزی با هدف تامین بخشی و گسترش گفتمان جهادی در سطح جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب پیام ۹ بند خطاب به گروه های جهادی کار خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داد.

صادقپور با تاکید بر اینکه اولویت این قرارگاه حل مشکلات مردم بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته است، تصریح کرد: این گروه ها در عرصه هایی همچون پزشکی، دامپزشکی، اشتغال، محرومیت زدایی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی فعالیت میکنند.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی زمینه مردمی سازی امور و حضور مردم در میدان پیشرفت و توسعه کشور را فراهم میکند و این یکی از بزرگترین دستاوردهای فعالیت های جهادی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: امیدآفرینی مهمترین ثمره اردوهای جهادی به شمار می‌رود و جوانان در گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند با تمام توان و خالصانه بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه حمایت از اشتغال نیز در قالب تبصره ماده ۱۶ بیش ز ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل داده شده و برای ۱۵۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.