سخنگوی دولت با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: مقاطع و انتخاب‌های آینده‌ساز شوخی‌بردار نیست که با مسامحه، غفلت و یا کم‌توجهی نسبت به آن برخورد کنیم چراکه آثار آن زندگی جمعی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بهادری‌جهرمی: زندگی جمعی تحت تاثیر انتخاب‌های آینده‌ساز است

به گزارش قدس آنلاین علی بهادری‌جهرمی روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در گرگان، افزود: در ایام انتخابات تکلیف جوانان به ویژه دانشجویان متفاوت است، انتخابات به معنای انتخاب یک نفر برای تصدی مجلس شورای اسلامی با خبرگان نیست بلکه ما حق خودمان برای انتخاب مسیر زندگی خانواده‌ و مردم کشورمان در آینده را به شخص یا اشخاصی واگذار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما با حضور در انتخابات، تعیین مسیرها در حوزه‌های مختلف سلامت، آموزش، اقتصاد و غیره در سال‌های آینده را به دست نمایندگان ملت می‌سپاریم لذا نباید این فرصت طلایی انتخابات را از دست داد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: جوانی که آینده‌ای روشن می‌سازد باور دارد انتخاب دیگران هم در آینده او تاثیرگذار است لذا در ایام انتخابات اثرگذاری فعال دارد و اجازه نمی‌دهد حتی ثانیه‌ای از ایام انتخاب و انتخابگری به هدر برود.

بهادری‌جهرمی از دانشجویان خواست ایام انتخابات را جدی بگیرند و متذکر شد: شب‌های انتخابات، شب‌های قدر زندگی اجتماعی ما هستند گرچه کوتاه است اما نه تنها چهار سال که هزاران ماه بعد از برگزاری انتخابات با حرکتی که برای ساختن آینده رقم‌ می‌زند روی زندگی ما تاثیر می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید با حضور فعالانه در انتخابات، صبح‌های امید روشن و آینده‌های زیبایی را برای کشور رقم بزنیم، بیان کرد: نسل جوان و دانشجو به دنبال رشد است و تازه ابزارها، استعدادها و توانمندی‌ها را برای ادامه طریق کسب کرده و بار را برای ادامه حرکت بسته است.

سخنگوی دولت گفت: برخلاف برخی از جوانان که نسبت به آینده منفعلانه واکنش نشان می‌دهند جوان و دانشجو اینگونه نیست. نگاه نخبه جوان امروز این است که هیچ بن‌بستی نمی‌تواند مسیر حرکت را برای ساخت آینده روشن او تحت‌الشعاع قرار دهد.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۲۹ نفر جمعیت و ۱۴ شهرستان شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.