وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و عضو پارلمان این رژیم گفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ازای عادی سازی روابط با عربستان نسبت به تشکیل کشور فلسطین متعهد شده و امنیت این رژیم را به خطر خواهد انداخت.

وزیر جنگ پیشین صهیونیست‌ها: نتانیاهو امنیت اسرائیل را خواهد فروخت

به گزارش قدس آنلاین، «آویگدور لیبرمن» وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و عضو پارلمان این رژیم در مصاحبه مطبوعاتی گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لیبرمن در ادامه افزود: برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی با تایید نتانیاهو کل خاورمیانه را در یک مسابقه هسته‌ای دیوانه‌کننده قرار خواهد داد.

وی گفت نتانیاهو تنها می‌خواهد با عادی سازی روابط با سعودی‌ها فخر فروشی کند و در نهایت هم کشور فلسطین را تشکیل خواهد داد و امنیت رژیم صهیونیستی را می‌فروشد.

پیشتر دو روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به نقل از برخی افراد آگاه در مذاکرات جاری میان ریاض و واشنگتن نوشتند، ریاض در ازای عادی‌سازی روابط خود با تل‌آویو، خواستار تضمین‌های امنیتی آمریکا برای خود و حمایت از توسعه برنامه‌های هسته‌ای غیرنظامی‌اش است.

پیش از این هم لیبرمن در سال ۲۰۱۶ با تدوین یک سند، عملیات نظامی مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر را پیش بینی کرده بود.

او گفته بود مقامات صهیونیستی از چند سال پیش از احتمال انجام چنین عملیاتی آگاهی داشتند اما آن را جدی نگرفتند.

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی بارها نتانیاهو را مسئول ناتوانی در مقابله با حمله ۷ اکتبر و مقابله با پیامدهای آغاز جنگ در نوار غزه دانسته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.