رییس بسیج رسانه خراسان رضوی مهمترین انتظار خود را از نمایندگان مجلس ارتباط، تعامل و لحاظ کردن افکار عمومی در تصمیمات دانست.

نمایندگان از تعامل با افکار عمومی غفلت نکنند 

به گزارش قدس خراسان، مهدی شاد در بازدید از شعبه اخذ رای روزنامه قدس، در خصوص انتظارات خود از نمایندگان مجلس بیان کرد: مهمترین انتظار من از جایگاه حقیقی خودم، ارتباط نمایندگان با افکار عمومی است، توجه جدی به اینکه مردم چه فکر می‌کنند و تصمیمی که نمایندگان می‌گیرند چه تاثیری بر اذهان مردم می‌گذارد و اگر کامی برمی‌دارند یا تصمیمی گرفته می‌شود برش افکار عمومی را حتما مدنظر قرار دهند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم گاها تصمیم‌های خوب بدون لحاظ کردن برش افکار عمومی گرفته می‌شود یا تصمیماتی اتخاذ می‌شود که در زندگی روزمره مردم به شدت موثر است اما فقط تا مرحله تصمیم جلو می‌رود و گام بعد از آن که تدبیر در مورد به اشتراک گذاشتن این تصمیم با افکار عمومی است، مورد غفلت واقع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس گذشته شاهد یکی دو اتفاق بودیم که اگر چه حرکت اساسی بود اما چون بدون در نظرگرفتن افکار عمومی بود به نگرانی مردم انجامید.

شاد با اشاره جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران بیان کرد: نظام سرمایه داری در دنیا هیچ آرزویی جز نابودی ایران متحد ندارد چون منافعش را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فکری همه را نابود کرده‌ایم.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: دشمن برای نابودی ایران متحد و منسجم که ایدئولوژی دارد و دارای نگاه عمیق و راهبردی است، ابتدا راه سخت را امتحان کرد. کمتر از دو سال از پیروزی انقلاب معارضه سخت علیه ما را به راه انداختند و ترورها شروع شد، پس از آن تحریم و داعش و بقیه تهدیدات سخت را برای ما اجرا کرد اما الان که ما به قدرت اساسی در حوزه جنگ سخت رسیده‌ایم چاره‌ای برای دشمن نمانده جز اینکه برای رسیدن به هدف خودش که نابودی و تجزیه ایران متحد اسلامی است، باید به سمت حرکت نرم برود.

وی مهمترین مولفه در مقابله با حرکت نرم دشمن را پشتوانه مردمی برشمرد و عنوان کرد: ما در این چهل سال هم در عرصه سخت و هم نرم ایران را متحدتر و منسجم تر از قبل حفظ کرده‌ایم علتش این است که بدنه مردم و نگاه اکثریت مردم با انقلاب اسلامی همراه است.

وی انتخابات را یکی از تجلی‌های جدی همراهی مردم با انقلاب دانست و گفت: مشهد پایتخت مستندسازان انقلاب اسلامی است و  در حوزه روایت رسانه‌های رسمی وزن بسیار جدی دارد، رسانه‌های ما در حوزه تبیین اطلاع رسانی درست و توان ایجاد یک ارتباط حداکثری موفق عمل کرده است. یکی از چالش‌های رسانه‌های ما در کشور این است که جزیره‌ای عمل می‌کنند و بدنه مخاطب محدودی دارند اما ما در مشهد شاهدیم که رسانه‌های استان این سد را شکسته‌اند و توانسته‌اند یک ارتباط حداکثری موثر و مستمر و نتیجه بخش را با عموم مردم برقرار سازند.

رییس بسیج رسانه متذکر شد: امروز چند شعبه اخذ رای را رفتم و از نزدیک شاهد حضور افراد مختلف بودم، همه کسانی که معتقدند ما در کشور شاهد دو قطبی هستیم امروز به شعب اخذ رای بروند و ببینند خیلی از کسانی که ما شاید آن‌ها را دو قطبی و دو جبهه‌ای بدانیم آمده‌اند پای صندوق‌های رای تا بگویند ما به این حاکمیت امیدواریم و معتقدیم با این حاکمیت، می‌شود.

خبرنگار: معصومه مومنیان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.