رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: نتایج اولیه ۴ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد.

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در استان کرمانشاه + جزئیات آرا
به گزارش قدس آنلاین، علی شعبانی در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع‌بندی اولیه در ۴ حوزه انتخابیه انجام شده و آمار اولیه باید به تأیید شورای نگهبان برسد و دو روز برای اعتراض فرصت وجود دارد.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانی از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رای مأخوذه رستگار یوسفی با مجموع ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی و ۴۴.۶ درصد آرا نامزد منتخب شد.

شعبانی گفت: در این حوزه انتخابیه محمدرئوف قادری با ۸۷۲۵ رأی و ۱۵ درصد آرا نفر دوم و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رأی سوم شدند.

وی افزود: در قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی، فتح الله حسینی ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی، محمدرسول محنت فر ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی ۲۶۳۳ رأی را کسب کردند و با توجه به اینکه فتح‌الله حسینی ۵۳ درصد آرا را کسب کرد به عنوان منتخب اول انتخاب شدند بعد از طی مراحل به عنوان نماینده منتخب محسوب می‌شوند.

شعبانی بیان کرد: در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی، مجتبی بخشی‌پور با ۳۰ هزار و ۵۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۵۶ رأی و خلیل عسگری ۳۱۸۵ رأی را کسب کردند که مجتبی بخشی‌پور با کسب ۴۲ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب برگزیده شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جمع‌بندی اولیه در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین انجام شده و آمار اولیه باید به تأیید شورای نگهبان برسد و دو روز برای اعتراض فرصت وجود دارد.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین از مجموع ۱۰۱ هزار و ۹۱۶ رأی مأخوذه وحید احمدی ۳۲ هزار و ۵۷۶ رأی، علی رضایی ۲۵ هزار و ۴۵ رأی و نورالدین فرزادی‌پور ۲۴ هزار و ۸۵ رأی و عبدالله عزیزی ۳۶۴۸ رای را کسب کردند و سایر نامزدها نیز آرایی را کسب کردند.

شعبانی گفت: در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی از مجموع ۴۵ هزار و ۴۳۱ رأی سیدجواد حسینی‌کیا ۱۱ هزار و ۱۲ رأی، فرشاد امجدیان ۷۶۸۳ رأی، هادی فرهنگیان‌نیا ۷۵۲۰ رأی، یزدان مرادی ترکاشوندی ۳۰۶۵ رأی، محسن سلطانی ۲۴۹۵ رأی، مجتبی فرهنگیان ۲۰۶۷ رأی و بهرامعلی رحمتی‌لامه ۲۰۶۰ رأی کسب کردند.

وی عنوان کرد: حسینی‌کیا با کسب ۲۵.۳۷ درصد به عنوان منتخب سنقر و کلیایی انتخاب شد.

شعبانی گفت: وحید احمدی با ۳۴.۱ درصد آرای صحیح ماخوذه به عنوان نفر اول و منتخب این حوزه برگزیده شد.  آرای بیش از ۸۰ درصد شعب استان شمارش شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: براساس قانون منتخبان ۲۰ درصد آرای صحیح ماخوذه را باید کسب کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.