فرماندار پیرانشهر گفت: کمال حسین‌پور با کسب ۴۴ هزار و ۵۲ رای، دوباره منتخب مردم سردشت، پیرانشهر و میرآباد شد و به مجلس دوازدهم راه یافت.

کمال حسین‌پور منتخب مردم سردشت، پیرانشهر و میرآباد در مجلس دوازدهم شد

به گزارش قدس آنلاین خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر گفت: از مجموع ۶۸ هزار و ۴۳۰ رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه کمال حسین‌پور توانست بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص دهد و برای دومین بار به عنوان نماینده مردم سردشت و پیرانشهر وارد مجلس شود.

وی اضافه کرد: در این حوزه انتخابیه فایق عبدالله زاده با ۷ هزار و ۷۸۹ رای، سوران معروفی با ۶ هزار و ۱۶۶ رای و مینا ستاری با ۲ هزار و ۸۶۴ رای در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

فرماندار پیرانشهر گفت: از مجموع داوطلبان تایید صلاحیت نهایی شده در این حوزه انتخابیه، ۶ نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت شدند، اما پس از شروع فعالیت تبلیغاتی و ۷۲ ساعت قبل از شروع رای گیری سه داوطلب این حوزه انصراف دادند.

کاک درویشی بیان کرد: امسال ۱۶۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در این حوزه پیش بینی شده بود که ۷۲ شعبه در شهرستان پیرانشهر و ۹۳ شعبه در شهرستان‌های سردشت و میرآباد قرار داشت.

«کمال حسین‌پور» در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر نیز با ۳۵ هزار و ۶۹۷ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس راه یافته بود وی نخستین نماینده مجلس در جنوب آذربایجان‌غربی است که در ۲ مجلس یازدهم و دوازدهم حضور دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.