مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه روز شنبه اعلام کرد که در جریان بمباران مواضع گروهک‌های تروریستی در حلب سوریه توسط جنگنده‌های روسیه، ۲۵ تروریست به هلاکت رسیدند.

بمباران مواضع تروریست‌ها در ادلب توسط روسیه/ ۲۵ تروریست کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین، مرکز روسی آشتی در سوریه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع گروهک‌های تروریستی در حلب خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک امروز سه‌شنبه به نقل از مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که «فادیم کولیت» نایب رئیس مرکز آشتی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه اعلام کرد: در جریان حملات جنگنده‌های بمب افکن روسیه ضد مقرهای گروهک تروریستی در روستای «قباسین» واقع در استان حلب، ۲۵ تروریست مسلح کشته شدند.

این مقام روسی افزود: در بمباران امروز اردوگاه آموزشی گروهک‌های تروریستی در حلب، شماری از فرماندهان میدانی ارشد تروریست‌ها که پیشتر در عملیات‌های تروریستی ضد نظامیان ارتش سوریه نقش داشتند، به هلاکت رسیدند.

نایب رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه بار دیگر از سرکردگان گروه‌های تروریستی غیرقانونی مستقر در سوریه خواست بر حملات خود ضد نیروهای نظام حاکم سوریه و زیرساخت‌ها و تأسیسات حیاتی سوریه پایان دهند.

گفتنی است که خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که بعدازظهر امروز شنبه، جنگنده‌های روسی-سوری مجموعه‌ای از حملات را به مقرهای استراتژیک گروه‌های تروریستی مسلح در شمال غرب سوریه انجام دادند که طی آن، ۴ مواضع نظامی تروریست‌های هیئت تحریر الشام و حزب رکستان را در حومه ادلب و لاذقیه بمباران کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.