۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 969627

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز ۱۳ اسفند، قیمت دلار و سکه در بازار غیررسمی کاهش یافته است.

کاهش قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

به گزارش قدس آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و در بخش حواله ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان کشف قیمت شد.دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۱۴ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۵ تومان فروخته شد.همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد،

اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۶ تومان ارزش‌گذاری شد.بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۱۲۵ هزار تومانی به نرخ ۳۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۵۲ هزار تومانی به قیمت ۳۴ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی با کاهش ۱۱۶ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی با کاهش ۱۶۶ هزارتومانی به ۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۲ میلیون و ۱۵۰ تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۲ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده است.در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم) ، به قیمت ۲۰۸۲ دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.