معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به توزیع گوشت قرمز در فروشگاه‌های مختلف استان، گفت: از بهمن ماه توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

توزیع ۴۰۰ تن گوشت گرم و منجمد با قیمت مصوب در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، موسوی‌فرد ، با اشاره به تأمین و توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب، اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز در کشور و استان بوشهر، برنامه‌های متنوع تأمین و تدارک گوشت قرمز برای تنظیم بازار و کاهش منطقی قیمت‌ها تدوین و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: واردات گوشت قرمز از آسیای میانه و آفریقا نیز به سایر مبادی سنتی اضافه شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر از تأمین گوشت گرم و گوساله پرواربندی از سیستان و پاکستان به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در بهمن ماه ۳۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و تقریباً ۱۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان بوشهر تأمین و در حال توزیع است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد گفت: علاوه بر ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی بیش از ۱۱۰ تن دیگر تأمین شده که توزیع آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر عرضه گوشت قرمز منجمد، تأمین و توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت ستاد تنظیم بازار نیز در دست اقدام است که به‌زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه گوشت قرمز یاد شده بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود گفت: گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

موسوی‌فرد اضافه کرد: گوشت گرم گوساله، پس واردات و قطعه کردن، قیمت آن تعیین می‌شود و قطعاً کمتر از ۴۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.