تیم پرسپولیس با شکست نفت و گاز گچساران موفق شد به دور بعدی جام حذفی صعود کند.

صعود بی دردسر پرسپولیس به دور بعدی جام حذفی؛ بردهای جذاب اوسمار ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین تیم‌های پرسپولیس تهران و نفت و گاز گچساران از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان اوسمار ویرا موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

پرسپولیس به همراه سایر تیم‌های لیگ برتری، کار خود را در رقابت‌های جام حذفی از مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز کرد. نفت و گاز هم در شرایطی جواز حضور در بین ۳۲ دو تیم برتر این مسابقات را کسب کرد که آورین خوی در بازی مقابل این تیم حاضر نشد تا این تیم با رای کمیته انضباطی برنده این بازی شود و حریف پرسپولیس در این مرحله شود.

لحظات حساس بازی:

در همان دقایق ابتدایی بازی ضربه محمدمهدی عسگری بازیکن نفت و گاز به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱ بازی پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که آل کثیر موفق شد دروازه حریف را باز کند اما داور بازی گل را به دلیل قرار داشتن مهاجم قرمزها در موقعیت آفساید مردود اعلام کرد.

سرانجام در دقیقه ۳۸ بازی مهدی ترابی با یک ضربه فنی و تماشایی موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند تا بازی یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان شود.

دقیقه ۴۴ بازی پرسپولیسی‌ها روی همکاری و حرکت ترکیبی اورنوف و آل‌کثیر صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که وحید اصغرزاده توپ را به خوبی مهار کرد و مانع گلزنی قرمزها شد. در پایان نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

با شروع نیمه نخست بازی پرسپولیس خیلی زود و توسط دانیال اسماعیلی فر موفق شد به گل دوم بازی برسد.

در دقیقه ۵۵ بازی، اورونوف روی اشتباه مدافع حریف موفق شد برای سرخ‌پوشان موقعیت ‌ایجاد کند تا عیسی آل‌کثیر گل سوم سرخ‌پوشان را به ثمر برساند.

در پایان سرخ‌پوشان موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند وصعود بی دردسری به دور یک هشتم نهایی داشته باشند.

ترکیب اولیه دوم تیم:

پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: اوسمار ویرا.

نفت و گاز گچساران:

وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری.

سرمربی: پیروز قربانی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.