پدری، ستاره بارسلونا، برای اولین بار به مصدومیت شدیدش در آخرین بازی تیم خود واکنش نشان داد.

واکنش پدری به مصدومیتش: قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، دیشب در دیداری حساس در چارچوب مسابقات لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه سن مامس در مقابل تیم آماده اتلتیک بیلبائو قرار گرفت.

این دیدار که با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت موقعیت‌های زیاد و جذابیت خاصی نداشت اما دو اتفاق ناگوار برای بارسلونا باعث شد که این دیدار با کابوسی وحشتناک همراه باشد.

ابتدا در دقیقه ۲۶ فرانکی دی‌یونگ دچار مصدومیتی از ناحیه مچ پا و از زمین بازی خارج شد و در ادامه در دقایق پایانی نیمه اول هم پدری مصدوم و در حالی‌که اشک می‌ریخت، تعویض شد.

به گفته پزشکان آسیب‌دیدگی پدری همان مصدومیت قدیمی او از ناحیه همسترینگ پای راست است که باعث می‌شود این بازیکن تا مدت زیادی از میادین دور باشد.
لوییز پویگ، فیزیوتراپ معروف، در مورد مصدومیت ستاره بارسلونا مدعی شد که او برای برگشت بدون مشکل به زمان و فعالیت زیادی نیاز دارد و نمی‌تواند دوباره فورا به زمین فوتبال برگردد.

حالا پدری در پستی در فضای مجازی به مصدومیتش واکنش نشان داده است. او نوشته: «پس از این‌همه تلاش، این توقف و شروع دوباره سخت است. با این حال، شک نکنید که اشک‌های از روی درد و ناتوانی دیروز خیلی زود به اشک‌هایی از روی شادی تبدیل می‌شوند. این همه عشقی که در چند ساعت گذشته به من داده‌اند باورنکردنی است. باید منتظر باشیم. ما شادی‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.