مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از تمدید مهلت ارسال اثر جشنواره های خوشنویسی، عکس و شعر تا ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره‌های خوشنویسی، عکس و شعر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) فرهاد قائمیان اظهار داشت: با توجه استقبال هنرمندان به حضور در بخش های خوشنویسی، عکس و شعر مهلت دریافت آثار این سه بخش از بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی ضمن دعوت از علاقمندان مختلف به شرکت در این بخش های هنری، حضور هر یک از هنرمندان را گامی ارزشی در راستای افزایش کیفی و کمی آثار اسن حوزه قلمداد کرد.

قائمیان متذکر شد: علاقمندان به شرکت می بایست در فرصت باقی مانده نسبت به ارسال اثر خود در حوزه های عنوان شده همت کرده و این امر را معطوف به روزهای پایانی فراخوان نکنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ابراز امیدواری کرد با حضور هنرمندان علاقمند و مستعد در بخش های مختلف خوشنویسی، عکاسی و شعر، بار دیگر توفیقات شایان توجهی در حوزه ارزشی فرهنگ رضوی به واسطه هنر رقم بخورد.

به گفته وی، ثبت نام علاقمندان به ارسال اثر در این بخش ها دربستر سایت شمس توس به نشانی shamstoos.ir  امکان پذیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.