۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 970391

وزیر اقتصاد از تخصیص سهام به میزان ۱.۵ میلیون تومان به تمامی متولیدن سال ۱۴۰۱ در صورت ثبت نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک خبر داد.

متولدین ۱۴۰۱ سهامدار می‌شوند

قدس آنلاین: به گفته احسان خاندوزی در صورت ثبت نام متولیدن این سال در سامانه مذکور تخصیص این سهام به صورت خودکار و بدون تشریفات اداری انجام خواهد گرفت.

سخنگوی اقتصادی دولت امروز در جمع خبرنگاران در حیاط دولت با بیان اینکه با واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ توسط سازمان برنامه و بودجه ، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است تا این سهام را تخصیص دهد از والیدنی این کودکان خواست تا پایان این ماه (اسفند ۱۴۰۲) به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ بنیز ه والدین نوزادان متولد سال ۱۴۰۲ فرصت داده می‌شود تا با مراجعه و ثبت‌نام به سامانه پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک اقدام کنندو این سهام را برای فرزندان خود دریافت کنند. 

ایران در رتبه سوم تامین مالی پروژه ها میان کشورهای اسلامی

وزیر اقتصاد درباره نحوه تامین مالی  کشورهای اسلامی گفت: همه ساله براساس آخرین اطلاعات بین‌المللی، رتبه‌بندی نظام تامین مالی کشورهای اسلامی انجام و اعلام می‌شود و ایران بین کشورهای اسلامی به طور متوسط رتبه سوم را از جهت نظام تامین مالی کسب کرده است، در پاره‌ای شاخص‌ها رتبه دوم و در پاره‌ای دیگر چهارم و پنجم را کسب کرده‌ایم اما به طور متوسط رتبه سوم را کسب کرده‌ایم.
خاندوزی ادامه داد: امیدوارم با توجه به دستورات رییس‌جمهور در سال آینده با توجه به دستورات و مصوبات بانک مرکزی و بورس اوراق بهادار بتوانیم رتبه تامین مالی ایران بین کشورهای اسلامی را ارتقاء دهیم.

وی گفت: منتظر مصوبه قطعی بخش اول بودجه ۱۴۰۳ و ابلاغ رسمی آن توسط مجلس به دولت هستیم. به محض این اتفاق با قید فوریت مرحله دوم بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارسال می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.