فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله کانتینری مواد محترقه قاچاق شامل بیش از ۷۵ هزار عدد در یکی از گمرکات استان خبر داد.

توقیف کانتینر مواد محترقه قاچاق در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین،سردار علی اکبر جاویدان امروز (شانزدهم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به توقیف یک کانتینر مواد محترقه قاچاق، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان حین گشت زنی هدفمند در یکی از گمرکات بندرعباس، کانتینر حاوی مواد محترقه قاچاق را شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این کانتینر ۷۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با ذکر این نکته که در این رابطه یک متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، بیان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این کانتینر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

سردار جاویدان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی سال گفت: مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش‌ساز آنها می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند و لازم است عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این مورد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.