اولین قسمت سریال «افعی تهران» نوشته پیمان معادی از فیلم نت پخش شد.

به گزارش قدس آنلاین، در این سریال که به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی ساخته شده است، بازیگرانی چون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، هومن سیدی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرین غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی و محمد صدیقی مهر نقش آفرینی می کنند.

«افعی تهران» یک درام جنایی، اجتماعی است و قصه «آرمان بیانی» منتقد و مدرس سینما را روایت می کند که به  دنبال ساخت اولین فیلم سینمایی اش قبل از پنجاه سالگی است. سوژه ای که او برای فیلمش مد نظر قرار داده درباره قاتلی سریالی است که پس از بررسی سابقه مقتولین، چرایی قتل ها را برای این فیلمساز دارای اهمیت کرده است.

سحر دولتشاهی در نقش «مژگان مشتاق»، شخصیت یک روانشناس را بازی می کند که آرمان به او مراجعه دارد و احتمالا در قسمت های بعدی، نقش و اهمیت این شخصیت بیشتر و پررنگ تر خواهد شد.

نگاهی به اولین قسمت «افعی تهران»/ دوئل قاتل و فیلمساز

پیمان معادی که نقش اول این مجموعه را بازی می کند، نویسنده سریال نیز است. او پیش از این فیلمنامه آثاری چون «کافه ستاره»، «برف روی کاج ها» و «بمب؛ یک عاشقانه» را نوشته است که فیلمنامه های قابل توجه و خوبی داشتند. سریال در قسمت اول، قلاب های خوبی را به ذهن مخاطب می اندازد، پرونده باز قتل های سریالی و پیگیری این پرونده از سوی یک فیلمساز و نه یک پلیس! زاویه دید متفاوت به ماجرایی جنایی، پیچیدگی های شخصیت «آرمان» و دایره روابطش با اطرافیانش، مخاطب را با قصه ای جاندار و پرکشش روبرو می کند.

این سریال اولین حضور پیمان معادی به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی است. این بازیگر بین المللی که بازی های درخشانی را در آثاری چون «جدایی نادر از سیمین»، «ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم» و «درخت گردو» از خود به نمایش گذاشته است در اولین قسمت «افعی تهران» هم به خوبی از پس ایفای نقش فیلمسازی برآمده که دوران کودکی و نوجوانی پرالتهابی را داشته، در ارتباط با پسرخردسالش با چالش مواجه است و عزمش را جزم کرده که فیلم اولش را بسازد.

قسمت اول «افعی تهران» با تعلیق های فراوانی همراه بود و با توجه به ترکیب بازیگران خوبی که در کار حضور دارند، نوید سریالی جذاب و تماشایی را به مخاطبان شبکه نمایش خانگی می دهد. سریالی که علاوه بر نفس گیر بودن اتفاقات جنایی و معمایی آن، تلنگرهایی را برای درگیری ذهن مخاطب نسبت به مسائل انسانی و اجتماعی دارد.

سریال «افعی تهران» چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فربد ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    همانطور که در قسمت دوم دفترچه یادداشت نوشتم شمس می تونه قاتل باشه چون سنش از همه بیشتره... الانم در افعی تهران می گم خود کارگردان (معادی،بیانی ) قاتله ... در قسمت اول که گقتند قاتل دستگیر شد کیفی در صورتش اومد و خیالش راحت شد! قاتل بچه آزارها را می کشه هم خودش پدری که بچه اش گرفتار بی محبتیه؟!